بتن به‌عنوان دومین ماده پرکاربرد در زمین، پس از آب شناخته شده است. این ماده معمولا از ترکیب آب، سنگ‌دانه و سیمان ساخته می‌شود؛ اما پیشرفت تکنولوژی و گسترش کاربردهای بتن باعث شده است که هرروزه با افزودن ترکیبات جدید به این ماده، خواص آن متفاوت شده و انواع جدیدی از آن به وجود آیند. از کاربردهای بتن می‌توان به ساخت پل‌های بتنی، کنترل گرما، افزایش ایمنی ساختمان، ساخت لوله‌های فاضلاب و ... نام برد. سیوان لند با ارائه‌ی بتن با بالاترین کیفیت سعی دارد که رد ساخت ساختمان شما مشارکت داشته باشد. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت روز بتن به سیوان لند مراجعه کنید.

 ایزوگام ها عایق‌های رطوبتی هستند که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده اند. این پوشش‌های مقاوم را با استفاده از گرما و حرارت روی بستر بام‌ها و دیگر مکان‌های موردنظر اجرا و نصب می‌کنند. ایزوگام‌ها جهت عایق‌سازی سطوح مختلف از جمله دیوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنین عایق کردن پی‌ها کاربرد دارد. ایزوگام‌ها دارای ویژگی‌های خوبی از جمله: نصب آسان، قیمت مناسب و عمر بالا هستند. این محصولات به صورت رول‌های به هم پیچیده در بازار عرضه می‌شوند. جهت خرید و استعلام قیمت ایزوگام می‌توانید به سیوان لند مراجعه کنید.

شن و ماسه از جمله متریال‌های پر استفاده در صنعت ساختمان سازی است. اگرچه نام شن و ماسه در کنار هم به کار برده می‌شد اما تعریف و کاربردهای گوناگونی دارند. این مصالح دارای قیمت کمی در بین دیگر مصالح ساختمانی می‌باشد و همین امر دلیلی بر استفاده‌ی زیاد از آن در صنعت ساختمان سازی شده. تولید و ساخت بتن، پوشش سطحی روسازی، بسترسازی لوله‌ها، تولید شیشه، ماده قالب ریخته‌گری، ماده ساینده در سند بلاست از جمله کاربردهای شن و ماسه می‌باشد. سیوان لند با ارائه‌ی انواع آن سعی بر رفع نیازهای شما دارد. جهت استعلام قیمت شن و ماسه به سیوان لند مراجعه کنید.

انواع مصالح ساختمانی پرکاربرد در ساختمان سازی را می‌توانید از سیوان لند بخواهید. در این پلتفرم انواع مصالح ساختمانی اعم از ایزوگام، شن و ماسه و بتن که در اینجا به برسی آن‌ها پرداختیم، موجود هستند و شما می‌توانید در کمترین زمان اقدام به رید این مصالح کنید.

 

سیوان لند بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده‌ی انواع مصالح ساختمانی به صورت آنلاین می‌باشد. این مجموعه همچون دیگر بازارهای آنلاین خرید مصالح ساختمانی مانند ایمالز، از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شما می‌توانید با خیالی آسوده محصول خود را خردیاری و در محل پروژه تحویل بگیرید.