مصالح استحکام بخش ساختمان

سیمان یکی از مصالح ساخته‌ی دست بشر است که امروزه کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. از این مصالح به منظور اتصال اجزای مختلف یک سازه همچون: سنگ، آجر، کاشی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدا از تمامی این کاربرد ها، سیمان یکی از مواد اصلی سازنده‌ی بتن است که در ساخت سازه‌های مختلف مانند پل‌ها، ساختمان‌ها و ... به کار برده می‌شوند.  سیمان بسته به نوع مواد سازنده‌ی آن، انواع مختلفی دارد که سیمان سفید یکی از این انواع است. این نوع سیمان همچون سیمان پرتلند بوده اما رنگ آن سفید است. به دلیل بالاتر بودن قیمت سیمان سفید نسبت به سیمان پرتلند معمولی، استفاده از آن در ساخت سازه‌های معمولی به صرفه نخواهد بود.

از میلگردها چه می‌دانید؟

از میلگر برای ایجاد مقاومت در بتن استفاده می‌شود؛ در واقع میلگرد به کاهش ضعف مقاومتی بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی  کمک می‌کند. مقطع این نوع آهن‌الات در انواع ساده و آجدار در گریدهای متفاوت تولید می‌شوند، که نوع آجدار آن به دلیل داشتن شیار در سطح آن، میزان اصطکاک و در نتیجه مقاومتش در بتن بیشتر می‌شود.  میلگرد یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در صنایع گوناگون مخصوصا صنعت ساختمان سازی است و به همین دلیل است که اطلاع از قیمت میلگرد، برای پیماننکاران و مدیران صنایع گوناگون بسیار اهمیت دارد. این محصولات در اندازه‌های گوناگونی تولید شده و انواع متفاوتی دارند. این تنوع سبب کاربردهای گوناگون آن شده. مهم ترین نیاز هر پروژه، تشخیص نوع میلگرد و اندازه مناسب آن برای پروژه است. پس از آن نیز براورد قیمت و بودجه‌ی موردنیاز برای خرید میلگرد می‌باشد.

 

یکی از نکاتی که در زمان خرید محصول مورد نظر خود باید در نظر داشته باشید کیفیت آن است. در واقع مصالح ساختمانی باید با بهترین متریال و دستگاه‌ها تولید شدئه باشند تا بازدهی مناسبی داشته باشند. در واقع سیوان لند کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. میلگردها و سیمان‌های موجود در این سایت با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار دارند و شما می‌توانید در کمترین زمان محصول خود را سفارش دهید. علاوه بر مصالح ساختمانی، دستگاه تصفیه آب نیز از جمله محصولات این سایت هستند که شما می‌توانید جهت مشاهده‌ی آن‌ها به سیوان لند مراجعه کنید.

سیوان لند انواع این محصولات را در انواع مختلف با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند که شما می‌توانید با مراجعه به آن، علاوه بر مشاهده‌ی انواع دستگاه تصفیه آب، میلگرد و سیمان از قیمت آن‌ها نیز اطلاع یافته و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.تصفیه آب به منظور حفظ سلامتی بدن

حدود دو سوم بدن ما از آب تشکیل شده و می‌دانید که خوردن آب آلوده می‌تواند سلامت بدن ما را به خطر بیندازد. به همین دلیل امروزه با تصفیه آب از آسیب رسیدن به بدن جلوگیری می‌کنند. به طور کلی فرآیند تصفیه آب به هرگونه اقداماتی جهت حذف آلاینده ها  و آلودگی‌های آب گفته می‌شود که  توسط دستگاه‌های تصفیه آب انجام می‌شود. این دستگاه‌ها دارای فیلترهای مختلفی هستند که هرکدام از آن‌ها قسمتی از آلودگی‌ها را از آب حذف می‌کنند. قیمت دستگاه تصفیه آب به عواملی نظیر: نوع براکت، اندازه، نیازهای پیش تصفیه، میزان تولید آب و نصب آن بستگی دارد.