به نقل از:

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1295932-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF
مصالحي پرکاربرد با قيمتي باورنکردني! با سيوان لند

شايد برايتان غير قابل باور باشد که از ارزان قيمتي برخي مصالح ساختماني بشنويد اما بايد بگوييم که اين مي‌تواند واقعي باشد. برخي از اين مصالح با اين که طرفداران زيادي دارند و از ويژگي‌هاي فوق‌العاده‌اي نيز برخوردارند، قيمت مناسب و کمي دارند که يکي از دلايل محبوبيت آن‌ها شايد همين باشد. با ما باشيد تا به بررسي اين مصالح بپردازيم.

شن و ماسه

اين مصالح در دو نوع طبيعي و مصنوعي موجود هستند که نوع طبيعي آن همانطور که از نامش مشخص است به صورت طبيعي يافت مي‌شوند اما نوع مصنوعي شن و ماسه را در کارخانه‌ها توليد مي‌کنند. جهت استعلام قيمت شن و ماسه مي‌توانيد به سيوان لند بزرگ ترين بازار آنلاين صنعت ساختمان مراجعه و پس از خريد آنلاين محصول خود، آن را در محل پروژه تحويل بگيريد.

 

شن و ماسه طبيعي

اين نوع شن و ماسه را از طبيعت استخراج مي‌کنند که نسبت ميزان شن و ماسه در مکان‌هاي مختلف متفاوت است. همچنين اين مصالح در رنگ‌هاي مختلفي از جمله: سفيد، سبز و سياه يافت مي‌شوند. مي‌توان اين سنگدانه ها را به‌وسيله عوامل طبيعي مثل باد،آب و دما بدست آورد به اين شکل که در نتيجه خرد شدن سنگ هايي که در طبيعت موجود مي‌باشند بدست مي آيند و با ذخيره شدن در بستر سواحل  رودخانه ها و بيابان ها ميتوان از آن ها استفاده کرد.

شن و ماسه مصنوعي

شن و ماسه مصنوعي را برخلاف نوع طبيعي آن که در طبيعت يافت مي‌شود، در صنعت توليد مي‌کنند. و به طور معمول بعد از خرد کردن سنگ هاي گرانيت يا بازالت بدست مي آيد که بعد از گذراندن مراحل خرد کردن که شامل سه مرحله ميشود توليد ميشوند. از اين شن و ماسه ها ميتوان به عنوان يک جايگزين مناسب براي شن و ماسه هاي رودخانه‌اي استفاده کرد.اين شن و ماسه ها را در کارخانه هاي توليد شن و ماسه و به‌ وسيله دستگاه هاي مختلفي که مسئول شکستن سنگ هاي بزرگ اند و به سنگ شکن معروف هستند توليد مي شوند.

دسته بندي شن و ماسه براساس چگالي

  • سنگين دانه
  • سبک دانه
  • وزن معمولي

ايزوگام‌ها، عايق‌هايي پرکاربرد

ايزوگام ها عايق‌هاي رطوبتي هستند که از قير و الياف مصنوعي تشکيل شده اند. اين پوشش‌هاي مقاوم را با استفاده از گرما و حرارت روي بستر بام‌ها و ديگر مکان‌هاي موردنظر اجرا و نصب مي‌کنند. ايزوگام‌ها جهت عايق‌سازي سطوح مختلف از جمله ديوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنين عايق کردن پي‌ها کاربرد دارد. ايزوگام‌ها داراي ويژگي‌هاي خوبي از جمله: نصب آسان، قيمت مناسب و عمر بالا هستند. اين محصولات به صورت رول‌هاي به هم پيچيده در بازار عرضه مي‌شوند.

 

قيمت روز ايزوگام

هر کاربري قبل از خريد محصول مورد نظر خود ابتدا کمي درمورد آن تحقيق کرده و از شاخصه‌هاي محصولي که قرار است خريداري کند، آگاهي پيدا مي‌کند. يکي از اين شاخصه‌ها، قيمت آن محصول است که قيمت مصالح ساختماني با توجه به پيشرفت روز افزون اين صنعت، روز به روز درحال تغيير است و کاربرد به دنبال قيمت به روز آن محصول است. سيوان لند با قرار دادن قيمت به روز محصولات خود از جمله ايزوگام، تلاش کرده تا نيازمشتريان را برطرف سازد. شما مي‌توانيد قيمت ايزوگام را در اين سايت، آنلاين مشاهده کنيد. عوامل مختلفي در قيمت به روز ايزگام تاثير دارند که در ادامه به برسي آن‌ها مي‌پردازيم.

تعداد لايه‌ها

يکي از عوامل موثر در تغيير قيمت ايزوگام‌ها، تعداد لايه‌هايي است که ايزوگام‌ها در آن نوع توليد شده‌اند. لازم به ذکر است که قيمت ايزوگام‌هاي دولايه به مراتب بيشتر از ايزوگام‌هاي تک لايه مي‌باشد. دليل اين افزوني قيمت هم، بيشتر بودن مواد اوليه‌ي مصرفي در ساخت اين ايزوگام‌ها مي‌باشد و از طرف ديگر، وزن بيشتري هم دارند. قيمت انواع ايزوگام‌ها و همچنين قيمت رول 10 متري ايزوگام را مي‌توانيد در سيوان لند مشاهده کنيد.

نوع روکش ايزوگام‌ها

روکش‌هاي آلومينيومي و طرح‌دار به دليل استفاده از مواد اوليه‌ي گران‌تر نسبت به ايزوگام‌هاي ساده، قيمت بيشتري دارند به همين جهت توصيه مي‌شود در مکان‌هايي که لزومي به استفاده از روکش‌هاي آلومينيومي و طرح‌دارنيست مانند: پي ساختمان‌ها يا کف سرويس‌هاي بهداشتي، از روکش‌هاي ساده استفاده کنيد. ايزوگام طرح دار، در بيشتر موارد جهت زيبا سازي محل اجرا استفاده مي‌شود.

متراژ محل نصب

طبيعي است که هرچه وسعت محل اجراي ايزوگام بيشتر باشد، هزينه‌ي کل افزايش مي‌يابد اما در متراژهاي بزرگ معمولا تخفيف‌هاي خوبي اعمال مي‌شود که به صرفه تر است. به عنوان مثال هزينه‌ي متراژهاي کمي مانند 10 متري، تفاوت چنداني با يک متراژ 20 متري ندارند و معمولا متراژهاي کوچک هزينه‌ي ثابتي دارند.

5236

افزودني هاي بتن، موادي براي بهبود کيفيت ساخت و ساز

افزودني‌‌هاي بتن براي بهبود رفتار بتن در شرايط مختلف استفاده مي‌شود. مواد افزودني باعث کاهش هزينه‌هاي ساخت، اصلاح خصوصيات بتن سخت شده، اطمينان از کيفيت بتن در هنگام اختلاط، حمل و نقل، ريختن و عمل آوري مي‌شوند. اين افزودني‌ها به صورت آماده به فروش مي‌رسند و به بتن در کارخانه يا محل کارگاه ساختماني اضافه مي‌شوند. از افزودني هاي بتني در مواردي چون نسبت کم آب، افزايش زمان گيرش بتن براي انتقال بتن در مسافت هاي طولاني استفاده‌ مي‌شود. ژل ميکروسيليس يکي ازمواد افزودني هاي پرطرفدار درساختمان سازي است.

انواع افزودني‌هاي بتن موجود در سيوان لند

شما مي‌توانيد انواع مختلف افزودني‌هاي بتني را در سيوان لند مشاهده کنيد و پس از مقايسه‌ي آن با ديگر بازارهاي آنلاين، خريدي با کيفيت را تجربه کنيد.

99663                     

افزودني‌هاي بتن زودگيرکننده يا تندگير کننده

يکي ديگر از انواع افزودني هاي بتن، افزودني بتن زودگير کننده به منظور افزايش سرعت گيرش اوليه بتن مورد استفاده قرار مي گيرد. اين گروه از افزودني بتن، سرعت سخت شدگي بتن را سريع تر مي‌کند و همينطور به عنوان ضد يخ بتن نيز شناخته مي‌شود.

افزودني هاي حباب هواساز بتن

کاربرد اصلي اين افزودني حباب هواساز، در بتن  افزايش دوام و بهبود کيفيت در برابر سيکل هاي ذوب و يخبندان است. اين افزودني که حاصل ابتکار در زمينه تکنولوژي بتن است، با ايجاد ميليون ها حباب در بتن باعث بهبود بخشيدن خواص بتن مي شود.

افزودني هاي بتن روان کننده آب

اين نوع از افزودني هاي بتن، به منظور کاهش ميزان آب در طرح اختلاط مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين افزودني ها که معروف به روان کننده‌ها هم هستند، به سه دسته روان کننده‌ها، فوق روان کننده‌ها و ابر روان کننده‌ها تقسيم مي شوند که هر يک به ترتيب، ميزان آب اختلاط را تا 10%، 15% و 25% کاهش مي دهند. کارايي بتن با افزايش آب به آن تغيير مي کند و از آنجايي که با افزايش بيش از اندازه آب در طرح اختلاط بتن، خاصيت هايي چون: مقاومت و دوام بتن کاهش پيدا مي‌کند، لازم است از افزودني‌هاي بتن کاهنده آب استفاده شود براي حفظ کيفيت و کارايي بتن، همچنين نه تنها اين افزودني باعث افزايش چسبندگي ميان بتن و فولاد مي‌شود، بلکه مانع از ترک خوردگي، جداشدگي و پديده خونريزي در بتن مي‌شوند.

بهترين افزودني هاي بتن را از کجا مي‌توان تهيه کرد؟

ما با توجه به تمام مواردي که موجب مي‌شود تا بهترين افزودني به دست خريداران برسد، اقدام به جذب فروشگاه هاي معتبر در زمينه فروش افزودني هاي باکيفيت کرده ايم، شما مي‌توانيد با خيال آسوده با بهترين قيمت، افزودني بتن مورد نياز خود را از سيوان لند تهيه نماييد. جهت استعلام قيمت افزودني هاي بتن به سيوان لند بزرگ ترين بازار آنلاين صنعت ساختمان مراجعه کنيد.