یکی از نکات مهم در ساختمان سازی، کیفیت و مرغوبیت مصالح به کار رفته در آن است. در واقع هر ساختمان ساز یا پیمان کاری در زمان انتخاب مصالح، سعی می‌کند که از بهترین نوع آن بهره بگیرد. سیوان لند این دغدغه را حل کرده و شما می‌توانید با خیالی آسوده محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید.

سیستم گرمایش خانه‌ها با پکیج

سیستم پکیج به سیستم‌هایی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتورخانه‌ها شده و گرمای موردنیاز و آب گرم مصرفی شما را تامین می‌کنند.  پکیج‌ها به دلیل حذف موتورخانه‌ها سبب شدند تا فضای اختصاص  داده شده به محیط موتورخانه، که معمولا در طبقه همکف و محیط پارکینگ می‌باشد، آزاد و قابل استفاده شود. پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی، تعداد مبدل‌ها و همچنین نحوه‌ی عملکرد سیستم احتراق آن‌ها، به انواع گوناگونی دسته بندی می‌شوند.  انواع پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی عبارتند از: پکیج گازسوز، گازوئیلی، دوگانه سوز و برقی. اینکه کدام یک از این پکیج‌ها بهترند را باید ا وجه و موقعیت ساختمان خود مشخص کنید. به عنوان مثال اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که هنوز لوله کشی گاز در آن وجود ندارد، پس نمی‌توانید مدل گازسوز آن را خریداری کنید.  علاوه بر این پکیج‌ها دو دو نوع تک مبدل و دو مبدله نیز وجود دارند. از آنجا که قیمت پکیج تک مبدله کمتر است، پس بهتر است که حتما فیلتر رسوب گیر در ورودی آب سرد این وسیله قرار دهید تا مبدل دستگاه دیرتر رسوب بگیرد.

بلوک‌های سیمانی، مصالحی جهت ساخت سقف‌ها

برای شناخت بلوک‌های سیمانی و کاربرد آن‌ها در سقف‌ها باید دانست که از این مصالح در سقف‌های تیرچه بلوک استفاده می‌کنند. این بلوک‌ها می‌تواند جایگزین مناسبی برای بلوک‌های سفالی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، باشند. بلو‌ک‌های سیمانی سنگین به همراه شن و ماسه در اجرای سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، بلوک‌های سیمانی سبک، با بهره گیری از سیمان و پوکه معدنی استفاده می‌شوند. علاوه بر این از بلوک‌های سیمانی در اجرای دیوارها نیز استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که قیمت بلوک سیمانی بسته به نوع آن، متفاوت خواهد بود.

آجرها، همه کاره در ساختمان سازی

آجرها بلوک‌هایی ساخته شده از  خاک رس پخته شده می‌گویند که با ملات به هم متصل می‌شوند. این مصالح سال‌هاست که در صنعت ساختمان سازی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. یک آجر باکیفیت ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:  داشتن گوشه تیز و ظاهری بدون پریدگی، بافتی بدون چاله و حفره، روی آجر نباید با ناخن خط بیوفتند. ساختمان سازان از این مصالح به دلیل کمتر بودن قیمت آجر نسبت به سایر مصالح، به وفور استفاده می‌کنند.

سیوان لند یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ارائه دهنده‌ی انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌باشد که خرید از آن بسیار آسان است و شما در کمترین زمان می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در محل موردنظر، تحویل بگیرید.