سیمان‌ها و زمان گیرش آن‌ها

سیمان از ترکیب مواد پودری همچون سنگ آهک و خاک رس تولید می‌شود که کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. گیرش مهم ترین خصلت سیمان است که در آن حالت سیمان از مایع به جامد تغییر می‌کند. بدیهی است که گیرش سیمان با سخت شدن آن تفاوت دارد و زمانی از واژه‌ی سخت شدن استفاده می‌کنیم که زمان کسب مقاومت خمیر سیمانی رسیده باشد.  گیرش نتیجه‌ی هیدراتاسیون ترکیبات آلیت و آلومینات می‌باشد. در واقع سیمان‌های مرغوب دارای گیرش 60 دقبقه‌ای می‌باشند. به دلیل بهبود کیفیت این محصولات، قیمت روز سیمان در حال نوسان است.

بتن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک بتن سخت باید دارای ویژگی‌هایی همچون: مقاومت مکانیکی به ویژه مقاومت فشاری، ماندگاری، تخلخل و چگالی، مقاوم در برابر آتش، عایق صوتی و حرارتی و مقاومت در برابر ضربه می‌باشد. در واقع این محصولات به دلیل تنوع زیادی که دارند به وفور در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند  و همین محبوبیت سبب افزایش قیمت بتن در سال های اخیر شده.

سیوان لند یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه دهنده‌ی این محصولات است که با بالاترین کیفیت آن‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا شما بتوانید بدون صرف وقت زیادی، اقدام به خرید محصولات خود کنید.

چگونه دستگاه تصفیه آب اورجینال را تشخیص دهیم؟

مواردی که به شناسایی ما در این مورد کمک می‌کنند عبارتند از: گیج فشار دستگاه، برند تولید کننده‌ی  فیلترهای دستگاه، مخزن دستگاه تصفیه آب، تعداد فیلترها، کیت کنترل هوشمند وضعیت فیلترها، حک شدن نام برند و شاسی یا بدنه‌ی دستگاه. درصورت مشهاده‌ی این موارد شما یک خرید باکیفیت خواهید داشت و در صورت تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب موجود در بازار حتما به این نکات توجه کنید تا جنس مرغوب و اصلی خریداری کنید.

ملات بلوک هبلکس چیست؟

شما برای اجرای این مصالح نوین، به نوعی چسب به نام چسب بلوک هبلکس نیاز دارید. این چسب‌ها در بسته بندی‌های خاصی عرضه می‌شوند که دستور العمل استفاده از آن‌ها روی بسته بندی درج شده. باید دقت داشته باشید که مدت کارایی این چسب‌ها 4 تا 5 ساعت می‌باشد و بعد از آن دیگر استفاده از چسب باز شده صحیح و مطابق استاندارد نمی‌باشد. به این نکته توجه کنید که هیچ گاه چسب را با آب مخلوط نکنید. سرعت بالای اجرای آن‌ها و همچنین سهولت در جا به جایی آن سبب شده تا قیمت بلوک هبلکس نسبت به کاربردهای گسترده و ویژگی‌های منحصر به فردش، مقرون به صرفه باشد.