يكي از مصالحي كه شما مي‌توانيدجهت عايق سازي ساختمان خود از آن استفاده كنيد، بلوك‌هاي هبلكس مي‌باشند. اين بلوك‌ها با نام بلوك اتوكلاو شده AAC نيز شناخته مي‌شوند. اين مصالح تركيبي از سيمان، آهك، پودر آلومينيم و سيليس هستند. از مزاياي اين بلوك مي‌توان به: وزن كم، مقاوم در برابر آتش سوزي، عايق صوت و حرارت و مقاوم در برابر زلزله نام برد. اين بلوك‌ها بسيار مقرون به صرفه هستند. جهت مشاهده‌ي قيمت بلوك هبلكس به سيوان لند مراجعه كنيد.

 كناف يا گچ برگ از جمله مصالحي محسوب مي‌شود كه كه امروزه در ساختمان‌هاي مدرن به عنوان مصالح نوين مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين روش جايگزين گچ كاري شده كه بسيار زمان بر بود و همين امر سبب محبوبيت بيشتر آن شده. يكي از مزيت‌هايي كه سبب جانشيني آن به جاي گچ كاري شده، مقرون به صرفه بودن اين روش است. به طور كلي كناف به دو شكل ثابت و متحرك اجرا مي‌شود. شما مي‌توانيد انواع اين محصول را در سيوان لند مشاهده كنيد. جهت استعلام قيمت كناف به اين پلتفرم مراجعه فرماييد.

آجر سفال از ديگر مصالحي است كه شما مي‌توانيد در بخش‌هاي مختلف ساخمان خود از آن استفاده كنيد. اين مصالح از مواد اوليه‌اي همچون خاك رس و خاك سفال ساخته مي‌شوند. از مزيت‌هاي به كارگيري اين آجر در ديوارچيني مي‌توان به سبكي، در دسترس بودن و عايق حرارتي بودن به دليل وجود فضاهاي خالي در قسمت داخلي آن، اشاره كرد. البته شكننده بودن، باربر نبودن، پرتي زياد به هنگام حمل و نقل و ... نيز از معايب اين مصالح محسوب مي‌شود. به هرحال شما مي‌توانيد اين مصالح را به صورت آنلاين از سيوان لند خريد كنيد. جهت استعلام قيمت آجر سفال به سيوان لند مراجعه كنيد.

 

به طور كلي مصالح ساختماني در عصر امروز با توجه به پيشرفت تكنولوژي، ارتقاء پيدا كرده‌اند و مصالح قديمي و سنتي جاي خود را به مصالح جديد و نوين داده‌اند. اما مصالح سنتي هنوز هم در برخي موارد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شما در سيوان لند مي‌توانيد انواع مصالح ساختماني را مشاهده و پس از انتخاب، خريد خود را ثبت و در محل موردنظر تحويل بگيريد. 

سيوان لند بزرگترين پلتفرم ارائه دهنده‌ي انواع مصالح و تجهيزات ساختماني در بين ديگر بازارهاي آنلاين همچون ايمالز مي‌باشد. اگر قصد خريد آنلاين مصالح موردنياز خود را داريد حتما به سيوان لند مراجعه كنيد.