بهترین بلوک ساختمانی

به جرئت می‌توان گفت که بلوک سبک یکی از کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین است که با سبکی خود سبب زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده‌اند. این مصالح  کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی اختراع شده و به مرور زمان توانسته جایگاه بسیاری از مصالح سنتی را بگیرد. مزایای این مصالح سبب شده تا جایگزین مناسبی برای برخی از مصالح سنگین باشد. 

برج مخابراتی تهران

برج میلاد به عنوان برج مخابراتی تهران شناخته می‌شود که دارای چند بخش اداری و تجاری است. علاوه بر این، این برج بزرگ دارای مکان‌های گردشگری هم می‌باشد که علاقه مندان می‌توانند به آن مراجعه کنند. این برج در شمال غرب تهران قرار گرفته که از شرق، غرب، شمال و جنوب به بزرگراه چمران، بزرگره شیخ فضل الله، بزرگراه همت و حکیم راه دارد. برج میلاد دارای رستوران‌ها، مراکز خرید و هزاران مکان دیگر برای دیدن می‌باشد.

 

یکی از انواع سیمان

سیمان سفید یکی از انواع سیمان بوده که با نام سیمان پرتلند سفید معمولی ( WOPC ) نیز شناخته می‌شود که در حوزه ساخت و ساز بسیار معروف است. دلیل سفید بودن این سیمان، ترکیبات استفاده شده در آن است. کاهش اکسید آهن و منیزیم به کار رفته در آن، می‌تواند تاثیر زیادی بر سفید بودن این مصالح داشته باشد. سیمان سفید بیشتر در نمای داخلی و خارجی ساختمان، ساخت موانع بزرگراه‌هادرزهای بین کاشی و سرامیک و ساخت ستگ‌های ریخته گری استفاده می‌شود.

وسایلی جهت جا به جایی مصالح ساختمانی

فرغون به عنوان یک چرخ دستی، یک وسیله‌ی حمل و نقل در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌رود که توسط مردم چین ساخته شد. بدنه‌ی این وسایل فلزی بوده و افراد می‌توانندبه وسیله‌ی دو دسته‌ی کناری آن، بدنه‌ی فرغون را به حرکت در بیاورند. فرغون‌ها انواع گوناگونا دارند که عبارتند از: فرغون کشاورزی، پروفیلی، لوله‌ای، پروفیلی_لوله‌ای و بنزینی.

سیوان لند یکی از بزرگترین ارائه دهندگان بلوک سبک، فرغون و سیمان سفید می‌باشد که شما می‌توانید بدون صرف وقت و به صورت آنلاین، مصالح و تجهیزات خود را خریداری کنید. این پلتفرم همچون دیگر فروشگاه‌های اینترنتی از جمله ترب، مصالح و تجهیزات ساختمانی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهد.