کناف روشی دیگر برای اجرای سقف‌ها

کناف پنل‌هایی بر پایه‌ی گچ است که با روکش مخصوص تولید می‌شوند. این محصول به دو صورت ثابت و متحرک ارائه می‌شود.

سقف کناف ثابت: این نوع کناف زیرساختی از جنس گالوانیزه دارد و پانل‌های گچی یک یا دو لایه با پیچ روی آن محکم می‌شود.

سقف کناف متحرک: نام دیگر این کناف مشبک می‌باشد که از شبکه سازه‌های سپری و تایل‌های گچی یا فلزی ساخته می‌شوند.

به طور کلی قیمت کناف به عوامل گوناگونی همچون: قیمت گچ برگ، قیمت مصالح زیرسازی سازه، قیمت مصالح درزگیری و دستمزد اجرا بستگی دارد.

از یونولیت در ساختمان‌ها به چه منظور استفاده می‌شود؟

عمده‌ی کاربرد یونولیت در صنعت بسته بندی و ساختمان سازی است. در ساختمان نیز به منظور عایق کاری یا برای استفاده‌ی کمتر از تیرچه بلوک در سقف ساختمان، از این محصولات استفاده می‌شود. به طور کلی در هر مکانی که نیاز به عایق کاری باشد از این ماده استفاده می‌کنند و در مقایسه با سفال از قدرت بالاتری برخوردار است.  یکی از فاکتورهایی که در قیمت یونولیت سقفی موثر است، مقاومت آن نوع از یونولیت در برابر رطوبت می‌باشد. علاوه بر این قیمت فوم به کار رفته در آن نیز بی تاثیر نخواهد بود.

میلگرد 14 یکی از انواع میلگردها

میلگردها در واقع پروفیلی با سطح مقطع دایره‌ای شکل و توپر گفته می‌شود که در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد و به همین دلیل است که قیمت میلگرد 14 برای فعالان حوزه آهن آلات اهمیت زیادی دارد. این محصولات انواع مختلفی دارند که میلگرد 14 یکی از آن‌ها به شمار می‌رود. از این نوع میلگردها به عنوان آرماتور طولی در اجرای فونداسیون، اجرای تیر بتنی در یک سازه بتن آرمه و همچنین ساخت انواع تیرچه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاهی برای افزایش سلامتی ما

دستگاه‌های تصفیه آب با انجام چند مرحله، آب مورد استفاده‌ی ما را تصفیه کرده و آب سالمی را در اختیار ما قرار می‌دهد. اما دلیل تفاوت در قیمت این دستگاه‌ها چیست؟ یکی از این عوامل، برند سازنده‌ی این دستگاه‌ها است که هرچه آن برند معتبر تر باشد، قیمت دستگاه تصفیه آب نیز به طبع بیشتر خواهد بود. عمال دوم جنس بدنه‌ی این دستگاه‌ها می‌باشد. عوامل دیگری نیز تاثیر گذارند که عبارتند از: مدل پمپ دستگاه، داشتن یا نداشتن مخزن، حجم مخزن در صورت وجود، وجود قطعات اضافی و کاربردی.

سیوان لند با ارائه‌ی انواع گوناگونی از این محصولات، در تلاش است که پاسخگوی نیاز مشتریان و کاربران خود باشد. هرچه که شما برای ساخت و تجهیز کردن ساختمان خود نیاز دارید را می‌توانید در سیوان لند بیابید و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.