سخت ترین مصالح ساختمانی

بتن یکی از پر مصرف‌ترین مصالح ساختمانی است که از مخلوط سیمان و آب تشکیل می‌شود. نوعی از بتن‌ها هستند که به صورت آماده در واحد مرکزی مخلوط شده و به محل ساخت و ساز منتقل می‌شود. اگر از بتن مخلوط آماده استفاده می‌کنید باید به زمان مورد نیاز برای حمل و نقل آن نیز دقت کنید زیرا در صورت تاخیر ناخواسته ممکن است مخلوط سفت شود. قیمت بتون آماده در مقایسه با سایر بتن‌ها کمی بیشتر است زیرا شما باید یک هزینه‌ی اضافی برای حمل و نقل آن بپردازید. البته عوامل دیگری نیز در قیمت بتون اماده تاثیر گذار است.

یکی از انواع پوشش‌های سقف

کناف کاری یکی از روش‌های مدرن است که با آن می‌توانید سقف خود را پوشش دهید. استفاده از کناف در سقف، سبب می‌شود تا سقف وزن کمی داشته و ساختمان نیز بار اضافی تحمل نکند. کناف سقف را می‌توان به راحتی از آن جدا کرد و در صورت نیاز آن را تعمیر کرد. با توجه به قیمت کناف سقف، استفاده از این روش تصمیم عاقلانه‌ای است که هر فرد می‌تواند برای سقف ساختمان خود بگیرد.

دستگاه تصفیه آب

با توجه به وضعیت آب شهری، وجود یکی از این دستگاه‌ها در هر خانه‌ای لازم است. اما باید دقت کنید که از برند معتبر و خوبی این محصولات را خریداری کنید تا عملیات تصفیه آب را به نحو احس برای شما انجام دهند. به طبع هرچه برند تولید کننده معروف تر باشد، قیمت تصفیه آب نیز بیشتر خواهد بود، اما در مقابل نیز بازده بسیار خوبی برای شما خواهند داشت.

سیوان لند بزرگترین فروشگاه آنلاین خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی است که سعی کرده این محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. شما می‌توانید هرآنچه که برای ساخت ساختمان خود لازم دارید را با بهترین قیمت از سیوان لند خریداری کرده و محصول را در هرجای ایران که بخواهید تحویل بگیرید.

 میله‌هایی از جنس فولاد

اگر کمی در زمینه‌ی ساختمان سازی فعالیت کرده باشید حتما می‌دانید که میلگردها یکی از مصالح مهم و اساسی برای ساخت سازه به شمار می‌روند.  این محصولات در دو نوع ساده و آجدار تولید می‌شوند که نوع آجدار آن کاربرد بیشتری دارد. زیرا از حرکت میلگرد در بتن بر اثر فشار های ناگهانی در زمان وقوع زلزله ، سیل یا دیگر حوادث، جلوگیری می‌کند. قیمت دلار و قیمت جهانی فولاد یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز میلگرد می‌باشد.