بررسی افزودنی حباب ساز از انواع افزودنی بتن

افزودنی‌های حباب ساز به صورت آماده به مصرف در بازار موجود هستند که برای ایجاد و توزیع یکنواخت حباب‌های بسیار ریز هوا با اندازه‌های معین است که در بتن به کار می‌رود. این نوع افزودنی بتن در موارد گوناگونی مانند: جاده‌ها، باندهای پرواز اصلی و فرعی فرودگاه، صحن‌ها و محوطه‌ها، سدها و مخازن، سازه‌های بتنی حجیم و در مناطقی که سیکل یخ زدگی وجود دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.  این مواد افزودنی از چه چیزی ساخته می‌شوند؟ مواد حباب ساز بتن از چربی‌های گیاهی و حیوانی و روغن‌ها و اسیدهای چرب آن‌ها، رزین‌های طبیعی چوب، عوامل تر کننده مانند نمک‌های قلیایی و ترکیب‌های فسفات تشکیل شده‌اند. قیمت افزودنی بتن بسته به نوع و کارکرد آن‌ها با هم تفاوت دارد.

سیوان لند به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین صنعت ساختمان، این دو محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده تا بتوانید با صرف کمترین زمان، محصول مورد نظر خود را خریداری و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این فروشگاه شامل انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی است که می‌تواند به تمام نیازهای شما در این صنعت پاسخ دهد.ایزوگام مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ایزوگام به عنوان عایقی برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به سازه‌ی شما، باید مرغوبیت کافی برای این کار را داشته باشد. در غیر این صورت نمی‌تواند نقش خود را به درستی ایفا کند. یک ایزوگام مرغوب از نظر ظاهری باید در ابعاد 1*10 تولید شود و دارای ضخامت 3.5 تا 4 میلی متر باشد. وزن تقریبی هر رول ایزوگام بین 40 تا 42 کیلوگرم است که به صورت رول‌های وکیوم شده به فروش می‌رسند. اما در اینجا می‌خواهیم به این سوال نیز پاسخ دهیم که ایزوگام تک لایه بهتر است یا دو لایه؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ایزوگام چه به صورت تک لایه و چه به صورت دولایه ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون روکش تولید شوند. اما اگر قصد دارید سطوحی که در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد،  ایزوگام کنید بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحا ایزوگام فویل دار  استفاده کنید.  با توجه به این که امروزه نوع بی کیفیت ایزوگام‌ها در بازار زیاد شده، پس سعی کنید این محصولات را از مراکز و سایت‌های معتبر خریداری کنید. قیمت ایزوگام نیز به این ویژگی‌ها بستگی دارد.