آجر

آجر از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است که همچنان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آجرها بلوک‌هایی هستند که عمدتا از خاک رس تشکیل شده‌اند و برای ساخت آن‌ها خاک رس با سایر مواد و آب مخلوط شده و به صورت خمیری در می‌آید. سپس این خمیر قالب گیری می‌شود و در مرحله آخر آجر داخل کوره می‌رود تا خشک شود.

 عمده استفاده‌ای که از آجرها می‌شود برای ساخت انواع دیوارها، اجرای نما، کف و سقف است. از همین رو نیز در گذر زمان انواع مختلفی از آجرها به وجود آمده که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و از آن‌ةا در مکان‌های مختلف و به مقاصد متفاوت استفاده می‌شود. قیمت آجر از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت کل سازه است و در محاسبات متره و برآورد بعد از مشخص شدن تعداد آجر مورد نیاز سازه می‌توان هزینه‌ی آن‌ها را نیز حساب کرد.

بتن آماده

بتن محصولی متشکل از سیمان، سنگدانه و آب است و به عنوان یکی از پر استفاده‌ترین مصالح در صنایع ساخت و ساز شناخته می‌شود. این مصالح کاربردهای گوناگونی دارد و می‌توان حتی با اضافه کردن یک سری افزودنی‌ها، ویژگی‌های خاصی در آن به وجود آورد. بتن‌ها معمولا به صورت پودر و در گونی تولید می‌شوند که سپس در محل پروژه در ماشین‌های مخصوص با آب مخلوط شده و ترکیب بتن را تشکیل می‌دهند.

اما نوع دیگری از بتن وجود دارد که به آن بتن آماده می‌گویند. این بتن‌ها برخلاف دسته‌ای که معرفی کردیم و به صورت پودر بودند، به صورت مخلوط آماده‌ی بتن از کارخانه خریداری و از آن‌جا با میکسر به محل پروژه منتقل می‌شوند. به این ترتیب بعد از خرید بتن،  دیگر نیازی به مخلوط کردن آن نیست و آماده‌ی استفاده است. قیمت بتن آماده را می‌توانید در سیوان لند مشاهده کنید.

سیوان لند

سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است. در سیوان لند می‌توان تمام تجهیزات و مصالح ساختمانی مورد نیاز را به صورت عمده و خرده خرید فروش کرد. این وب سایت همانند دیگر بازارهای آنلاینی مثل ترب و دیجیکالا هم برای خریداران است و هم برای فروشندگان. به این ترتیب که فروشندگان مختلف می‌توانند برای خود پنلی داشته باشند و در کنار دیگر همکاران خود، مصالح و تجهیزات ساختمانیشان را در سایت به فروش برسانند.

از طریق سیوان لند می‌توان انواع مصالح ساختمانی، تاسیسات، دکوراسیون، ابزار و یراق، درب و پنجره، آهن آلات، شیرآلات و تجهیزات بهداشتی و آسانسور و پله برقی را خرید و فروش کرد. شما می‌توانید قیمت تمامی اقلام ساختمانی خود را از سیوان لند مشاهده کنید و برای خرید آن‌ها از طریق ثبت سفارش آنلاین اقدام کنید.