ابزار و یراق چیست؟

ابزار و یراق دو کلمه‌ی جدا از هم است اما با هم به کار برده می‌شوند. تفاوت آن‌ها در این است که ابزار به مجموعه وسایلی گفته می‌شود که ما با استفاده از آن‌ها می‌توانیم بسیاری از کارهای سخت را به راحتی انجام دهیم. یراق آلات نیز به مجموعه وسایلی گفته می‌شود که با ذوب کردن و شکل دادن فلزات با قالب ساخته می‌شوند. ما در زندگی روزمره از یراق آلات استفاده‌های گوناگونی می‌کنیم. برخی از این ابزارها عبارتند از: دستگیره در، شیر آب، شیر گاز و ... .  قیمت ابزار و یراق بسته به نوع و عملکرد آن‌ها متفاوت می‌باشد.

اگر به دنبال خرید یا کسب هرگونه اطلاعات درمورد این محصولات هستید، سیوان لند می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما در این سایت انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی را مشاهده می‌کنید که این امکان برای شما وجود دارد که محصولات موجود در آن را با سایر فروشگاه‌های ساختمانی مقایسه کنید و از کیفیت محصولات آن اطمینان یابید. سیوان لند بازار آنلاین صنعت ساختمان است که می‌تواند تمام نیازهای شما را در حوزه ساختمان سازی برطرف کند.

  قالب بتن و کاربرد آن

جهت ثابت نگه داشتن بتن تازه، زمانی که هنوز بتن گیرش لازم را پیدا نکرده از قالب بتن استفاده می‌کنند. بدنه‌ی اصلی این قالب از جنس فلز بوده اما به دلیل استفاده از روکش پلاستیکی روی آن، به آن قالب بتن پلاستیکی نیز می‌گویند. این قالب‌ها از جنس پلیمر ساخته شده‌اند. از مزیت‌های استفاده از این قالب‌ها می‌توان به وزن کم آن که سبب کاهش سازه می‌شوند، عایق حرارتی و عدم نیاز به روغن کاری  اشاره کرد.

فوم سقفی و نحوه اجرای آن

فوم سقفی با نام دیگر پلی استایرن منبسط شده، از پلیمرهای پر مصرف در زنجیره‌ی جهانی است. این محصولات به دلیل تنوع زیاد، عملکرد عالی ومناسب بودن قیمت فوم سقفی، بیش از نیم قرن است که اولویت اول پیمانکاران برای اجرای سقف سازه‌ها به شمار می‌رود. علاوه بر این، تولید این یونولیت در مقدار زیاد، سبب کاهش بسیاری از ضایعات مصالح جایگزین خواهد شد. این امر در نهایت سبب صرفه جویی در منابع انرژی، مواد و حمل و نقل خواهد شد.  یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربردهای فوم سقفی، جایگزینی آن به جای بلوک‌های سفالی بود که در اجرای سقف‌ها به کار برده می‌شد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصولات می‌توان به: وزن کم، استحکام بالا، عایق و شکل پذیر اشاره کرد.