امروزه یکی از مهم ترین فاکتورها در زمان خرید مصالح ساختمانی، کیفیت آن‌ها است. اما با سیوان لند دیگر هیچ جای نگرانی نیست و شما با خیالی آسوده محصولی باکیفیت را خریداری خواهید کرد. این پلتفرم معتبر انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار داده تا سازه‌های خود را ایمن بسازید.

قالب بتن و نکات محافظت از آن

قالب بندی بتن یکی از اعضای جدانشدنی در ساخت و ساز است که برای ثابت نگه داشتن بتن تازه تا زمانی که بتن گیرش لازم را پیدا می‌کند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قالب‌ها در انواع مختلف و جنس‌های گوناگونی تولید می‌شوند.  در زمان قالب بندی بتن باید نکاتی را مورد توجه قرار هید تا این عمل به درستی انجام شود. اول اینکه بعد از هر بار استفاده از قالب بتن باید آن را تمیز کنید تا برای استفاده‌ی بعدی آماده باشد. استفاده از پوشش محافظت کننده‌ی قالب فلزی بتن را فراموش نکنیدتا سلامت قالب حفظ شود. در نهایت حمل و نقل و انبار داری قالب‌ها را جدی بگیرید تا آسیبی به قالب‌ها نرسد.

راهنمای خرید گچ

یکی از عوامل تعیین کننده‌ی قیمت گچ، متراژ مورد استفاده‌ی شما است. شما ابتدا باید میزان نیاز خود به این مصالح را مشخص کنید تا بتوانید هزینه‌ی نهایی را تخمین بزنید. در زمان خرید این محصولات بهتر است که نکاتی را مد نظر داشته باشید. یکی از این نکات رنگ گچ است، رنگ گچ‌های ساختمانی سفید است و درجه‌ی سفیدی آن با کیفیت گچ رابطه‌ی مستقیمی دارد. اندازه‌ی ذرات پودر گچ نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. اما مهم ترین نکته در زمان خرید گچ، درجه‌ی نرمی و پودر بودن آن است. در صورتی که پودر گچ بسیار نرم و بدون هیچگونه ذرات درشت و زبری باشد، می‌توان از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کرد.