خرید انواع بلوک

بلوک‌ها با توجه به تنوع در ساختار و مدل‌های خود، کاربرد قراوانی در ساختمان سازی دارد. همین تنوع سبب شده تا قیمت بلوک ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. کیفیت این مصالح برای ساختمان سازان و پیمانکاران از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع مصرف و کاربری بلوک‌ها با یکدیگر متفاوت است و این را می‌توان یکی از دلایل تفاوت قیمت انواع بلوک‌ها با یکدیگر دانست. بلوک‌ها به دلیل مزایای فراوانی که دارند همچون، عایق بودن، استحکام بالا و تنوع، با استقبال زیادی در صنعت ساختمان سازی رو به رو شدند.

بلوک هبلکس و قیمت به روز آن

انواع بلوک‌های هبلکس را از بتن ساده می‌سازند که طی فرآیند خاصی متخلخل می‌شوند. این تخلخل سبب می‌شود تا وزن این مصالح کاهش یافته و مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. این بلوک‌ها در برابر فشار و دمای متغییر، مقاوم هستند.  مزایای فراوان و قیمت بلوک هبلکس سبب شده تا این مصالح به تجارتی رو به رشد برای ساختمان سازی تبدیل شوند. قیمت مواد اولیه‌ی این بلوک‌ها از جمله پودر آلومینیوم، پودر منیزیم، آهک میکرونیزه، سیلیس و سیمان سفید از عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز بلوک هبلکس می‌باشد. یکی از ویژگی‌هایی که یک بلوک هبلکس خوب باید داشته باشد، قابلیت برش خوری خوب آن محصول است. این قابلیت می‌تواند کاربری بلوک را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. زیرا به راحتی می‌توان درون آن سیم کشی یا لوله کشی کرد.

فوم سقفی و ویژگی‌های آن

فوم‌های سقفی با ویژگی‌ها و مزایای خود سبب شدند تا امروزه بتوان آن‌ها را جایگزین بسیاری از مصالح کرد. از مهم ترین ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت بالا در برابر نفوذ گرما، رطوبت، صدا، صرفه جویی در مصرف بتن، افزایش سرعت ساخت، مقاوم در برابر آتش سوزی، حمل  و نقل آسان و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد. قیمت فوم سقفی با توجه به عوامل گوناگونی روز به رو درحال تغییر است. از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر این تغییرات را می‌توان وضعیت کلی بازار تجهیزات ساختمانی اعلام کرد. سایز، نوع برش و دانسیته فوم نیز در قیمت نهایی آن بی تاثیر نیست. در فصول تابستان، تولید این محصول در کارخانه‌ها کمتر خواهد شد و با کاهش عرضه، قیمت فوم سقفی در بازار افزایش می‌یابد.