شرایط وام مستاجری ۱۴۰۲

وام ودیعه مسکن یا وام مستاجری یکی از تسهیلات دولت برای خانه دار  شدن افراد می‌باشد. اما فرد متقاضی می‌بایست از شرایطی برخوردار باشد. این شرایط به صورت زیر می‌باشد:

1.      متقاضی می‌بایست متاهل بوده و یا سرپرست خانواده باشد.

2.     اجاره نامه‌ای که به دولت ارائه می‌کند بایستی به صورت رسمی تنظیم شده باشد و دارای کد رهگیری باشد.

3.     تاریخ اجاره نامه باید حداکثر تا پایان زمان ثبت نام این وام باشد.

درمورد میزان این وام باید بگوییم که برای هر شهر متفاوت است. به عنوان مثال از آنجایی که قیمت اجاره‌ی خانه در تهران از سایر شهرها بیشتر می‌باشد، پس مبلغ وامی که به مستاجران تهرانی داده می‌شود از مستاجران سایر شهرها بیشتر خواهد بود.

قیمت سیمان پاکتی ۵۰ کیلویی امروز

همیشه در زمان خرید سیمان پاکتی معیارهایی را نیاز دارید تا بتوانید هزینه‌ی تهیه‌ی آن را با دیگر موارد موجود در بازار مقایسه کنید. سیمان‌های پاکتی یکی از پرمصرف ترین نوع سیمان‌ها به شمار می‌رود وعواملی همچون وع سیمان و وزن آن می‌تواند در قیمت این سیمان‌ها تاثیر گذار باشد. نحوه نگهداری از سیمان‌های پاکتی با سایر محصولات تقاوت دارد. عمر مفید این نوع سیمان‌ها بسته به میزان رطوبت محیط متفاوت می‌باشد. اما حداکثر زمانی که می‌توانید سیمان پاکتی را نگهداری کنید، ۴۵ روز بعد از تولید آن است اما این زمان برای مناطق خسک به حدود ۹۰ روز هم می‌تواند برسد.

معرفی شیراز مال

مجتمع تجاری شیراز مال به عنوان یک منطقه‌ی گردشگری در شمال شیراز احداث شد که عملیات ساختمانی آن روی زمینی به مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع در کیلومتر ۳ بزرگراه اصلی شیراز آغاز گردیده. این برج ازقسمت‌های مختلفی تشکیل شده که می‌توان به واحدهای تجاری، هایپر مارکت، گیم نت حرفه‌ای، رستوران و فست فود، سالن‌های سینما و ... اشاره کرد. پروژه‌ی شیراز مال توانسته با بهره گیری از پرسنل متخصص و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استاندارد سازی در صنعت ساختمان، با دریافت گواهی ایزو یکی از مجموعه‌های مطرح در شیراز باشد. دسترسی آسان به این مجتمع یکی از بهترین مزایای آن می‌باشد.