ساعت کار مترو تهران

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در شهر تهران زندگی می‌کند، حتما می‌دانید که رفت و آمد در این شهر با خودروهای شخصی سخت است. زیرا ترافیک زیادی در این شهر حاکم است. پس مترو می‌تواند بهترین گزینه برای رفت و آمدهای شما باشد. مترو تهران از چندین خط برای مترو تشکیل شده است که هرکدام از آن‌ها در ساعات خاصی شروع به فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال خط پر استفاده‌ی مترو تهران، خط تجریش-کهریزک از ساعت 05:30 صبح تا 22:30 فعال می‌باشد. خط 2 مترو تهران یعنی خط صادقیه-فرهنگ سرا نیز با 22 ایستگاه از ساعت 05:30 تا 22:30 فعالیت دارد. خطور دیگر مترو تهران نیز در ساعات مشخص شده‌ای در دسترس شما قرار دارند.

معرفی انواع کمد دیواری

کمد دیواری جدید را براساس فاکتورهای گوناگونی طراحی و تولید می‌کنند. اگر بخواهیم آن‌ها را براساس نوع درب آن‌ها دسته بندی کنیم شامل موارد زیر خواهد بود:

·       کمد دیواری ریلی

·       کمد دیواری لولایی

·       کمد دیواری ترکیبی ریلی-لولایی

·       کمد دیواری بدون درب

یک دسته بندی دیگر نیز برای کمد دیواری‌ها وجود دارد و آن هم براساس متریال سازنده‌ی آن‌ها است که عبارتند از:

·       کمد دیواری MDF

·       کمد دیواری هایگلاس

·       کمد دیواری ممبران

·       کمد دیواری ملامینه

·       کمد دیواری چوبی

·       کمد دیواری پلی اورتان

·       کمد دیواری انزو

·       کمد دیواری PVC

 

امکانات و بخش‌های مختلف شیراز مال

مجتمع تجاری تفریحی شیراز مال با حدود 42 هزیار متر مربع زیر بنا، تشکیل شده از بخش‌های مختلفی که شما می‌توانید هم مایحتاج خود را تهیه کنید و هم به تفریح بپردازید. این مجتمع تشکیل شده از حدود 250 واحد تجاری که متراژهای متغییری بین 150 تا 2000 متر مربع دارند و در طبقات اول و دوم این برج قرار دارند. همچنین پارکینگ شیراز مال با 1000 واحد توانسته پاسخگوی تمامی خودروهای مراجعه کنندگان باشد. این بخش شامل سه طبقه می‌باشد و نیازی به نگرانی درمورداین موضوع نمی‌باشد. سالن سینمای شیراز مال که در طبقه‌ی دوم این مجتمع واقع شده است شامل 4 سالن بوده که مجهز به سیستم‌هایی با کیفیت تصویر و صدای عالی می‌باشد. علاوه بر این، انواع برندهای معتبر و شناخته شده در این مجتمع تجاری قابل مشاهده است.