قیمت ایزوگام

ایزوگام شناخته شده‌ترین عایق رطوبتی است که در ساختمان‌ها به کار می‌رود. ایزوگام‌ها از قیر و الیاف و مواد دیگری ساخته می‌شوند و انواع مختلفی دارند. برای نصب ایزوگام‌ها به آن‌ها حرارت می‌دهند تا به راحتی به سطح مورد نظر بچسبند. از ایزوگام‌ها می‌توان برای عایق کردن سطوحی همچون پشت بام‌ها، دیوارها، کف ساختمان و پی‌ها استفاده کرد.

ایزوگام‌ها مزایا بسیار دارند، از جمله آن که قیمت ایزوگام بسیار مناسب است، نصب آن آسان است و عمر بسیار بالایی هم دارد. البته بسته به نوع ایزوگام‌ها و کارخانه سازنده آن‌ها، قیمتشان تغییر می‌کند. هم‌چنین ایزوگام‌ها را می‌توان در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد،سرعت نصب آن‌ها از قیرگونی بیشتر است، وزن سبکی دارند و بار اضافی به ساختمان تحمیل نمی‌کنند، انعطاف بالایی دارند و در برابر انبساط و انقباض مقاوم هستند و مقاومت بسیار بالایی هم دارند.

در زمان خرید ایزوگام باید دقت کنید که نشان استاندارد داشته باشد، سطح ایزوگام پارگی نداشته باشد، نوع مناسبی از ایزوگام انتخاب کنید، وزن ایزوگام باید بیشتر از 37 کیلوگرم باشد و از تاریخ تولید ایزوگام بیش از 6 ماه نگذشته باشد. هم‌چنین دقت داشته باشید که ایزوگام‌های تک لایه برای دیوار مناسب هستند و ایزوگام‌های دو لایه برای پشت بام.

قیمت پنجره دوجداره

درب و پنجره‌ها از اجزای الزامی ساختمان‌ها هستند. امروزه درب و پنجره‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که انواع پنجره‌های دوجداره یکی از آن‌هاست. پنجره‌های دوجداره از متریال‌های مختلفی مثل آلومینیوم یا UPVC ساخته می‌شود که قیمت پنجره دوجداره بر اساس جنس آن متفاوت خواهد بود.

پنجره‌های ساخته شده با UPVC ضد آب هستند، امنیت بالایی دارند و در برابر برودت و حرارت عایق بسیار خوبی هستند هستند. از آن طرف پنجره‌های دوجداره آلومینیومی در برابر رطوبت مقاوم هستند و گزینه بسیار خوبی برای مناطق مرطوب به شمار می‌روند. پنجره‌های دوجداره هم‌چنین از جنس فلزی نیز می‌توانند باشند.

عوامل متعددی بر قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار هستند. ابعاد پنجره دوجداره، جنس آن‌ها، کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن‌ها و … از جمله‌ی این موارد هستند. هم‌چنین در تولید این نوع پنجره‌ها باید از یراق آلات مخصوص آن استفاده کرد؛ که این یراق آلات نیز بر قیمت پنجره دو جداره تاثیر می‌گذارند.

قیمت آجر سفال

آجر سفال یکی از مصالح پر استفاده در صنعت ساختمان است که از آن برای تیغه چینی دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می‌کنند. برای ساخت آجر سفال، خاک رس را با آب مخلوط و قالب‌گیری می‌کنند. سپس اجازه می‌دهند آجرهای قالب‌گیری شده در هوای باز خشک شوند و در نهایت آن‌ها را در کوره‌های آجرپزی می‌پزند. آجرهای سفال را می‌توان هم به صورت دستی و قالبی و هم به صورت صنعتی تولید کرد.

برای این که بتوان آجر سفال مرغوب را تشخیص داد باید به ظاهر آن نگاه کرد. آجرهای سفال مرغوب سطحی صاف و یکدست و بدون ترک دارند. بهتر است آجر سفال مد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید. شما می‌توانید برای خرید یا مشاهده قیمت آجر سفال به سیوان لند مراجعه کنید.

آجرهای سفال انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از: آجر سفال فوم دار: لایه‌ای فوم در وسط آجر قرار دارد که آن را در برابر صوت و حرارت عایق می‌کند. آجر سقفی: که ابعاد بزرگ‌تری دارند و می‌توان از آن‌ها در سقف‌های تیرچه بلوکی استفاده کرد. آجر سفال نما که از آن‌ها براس نمای ساختمان استفاده می‌شود.