x تبلیغات
جدیدترین اخبار صنعت ساختمان

انواع بلوک هبلکس | سیوان لند

 آجر سفال

آجر سفال از ترکیب کردن مصالحی همچون خاک رس، آهک، شن و غیره در ادامه پخت آن‌ها در کوره باعث به وجود آمدن آجری به نام آجر سفال می‌شود. با گذرپیشرفت زمان و تجهیزات به خصوص در ساختمان سازی، دیوارها دیگرهمانند قدیم باربر ساختمان نمی‌شوند، زیرا بار ساختمان به ترتیب از اسکلت ساختمان به فونداسیون و سپس به زمین منتقل می‌شود.

آجر سفال در انواع مختلفی، تولید می‌شوند از جمله:

·        آجر سفال فوم دار

·        بلوک سقفی

·        آجر سفال نما

 

برای استعلام آنلاین قیمت آجر سفال می‌توانید به سایت سیوان لند مراجعه کنید.

شن و ماسه

شن و ماسه  یکی از مصالح ساختمانی است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ساختمان سازی کابرد‌های زیادی دارد.

انواع شن در صنعت ساختمان

·        شن طبیعی: این نوع شن از بسته رودخانه، آبرفت‌ها و مخروط افکن‌ها استخراج می‌شود و پس از شسته شدن، به صورت متنوعی به مصرف می‌رسد.

·        شن شکسته: این شن‌ها از تکه‌های خرد شده سنگ‌های بزرگ درست می‌شوند،  این شن‌ به صورت زاویه دار و در دسترس است.

·        شن شکسته: این نوع شن با استفاده از دستگاه مخصوص الک، خاک‌های مابین شن برداشته می‌شود.

انواع ماسه در صنعت ساختمان

·        ماسه طبیعی: این ماسه به صورت طبیعی از دریا و رودخانه‌ها استخراج می‌شود.

·        ماسه شسته: به این نوع ماسه دوبار شور هم گفته می‌شوند، که مخلوطی از ماسه و خاک است.

·        ماسه شکسته: گوشه‌های این نوع ماسه خشن و از آسیاب سنگ‌های معدنی حاصل می‌شود.

برای خرید شن و ماسه می‌توانید به سایت سیوان لند مراجعه کنید.

خرید بلوک هبلکس

یک نوع بتن سبک، متخلخل، مقاوم، عایق و با قابلیت باربری بسیار بالا است که مواد تشکیل آن شامل سیلیس، سیمان، آهک، پودر آلومینیوم و دیگر افزودنی‌ها ساخته می‌شود. نام‌های دیگر  بلوک هبلکس می‌توان به بلوک ACC اشاره کرد.

از جمله مزایای بلوک هبلکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        بلوک هبلکس سه تا چهار برابر سبک‌تر از آجر‌های سنتی بوده که باعث حمل و نقل آسان و ارزان‌تر می‌شوند.

·        کاهش بار کلی ساختمان، به خصوص در ساختمان بلند و برج‌ها.

·        ساخت سریع‌تر، بلوک هبلکس باعث کاهش 20 درصدی زمان ساخت می شود، زیرا آن ها به راحتی نصب و به سرعت سخت می‌شوند.

·        سازگار با محیط زیست

·        عایق صوتی، بلوک هبلکس به دلیل ساختار متخلخلی که دارد باعث جلوگیری اختلالات صوتی می‌شود.

 

برای خرید بلوک هبلکس می‌توانید به سایت سیوان لند مراجعه کنید.

خرید آجر، سیمان و افزودنی های بتن | ساختمانتان را با سیوان لند بسازید

 

آجرها مصالحی قدیمی اما پرکاربرد

آجر از دیگر مصالح ساختمانی است که در بخش‌های مختلف سازه‌ها نقش ایفا کرده و توانسته جایگاه خود را همچنان در بین دیگر مصالح نوین حفظ کند. این مصالح به صورت بلوک‌هایی از خاک رس و مواد دیگر تولید می‌شوند که انواع گوناگونی دارند. آجرها از دیوارچینی ساختمان‌ها گرفته تا دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را پوشش می‌دهند. امروزه با روی کار آمدن نوع جدیدی از این مصالح ، کاربرد آن در این صنعت بزرگ بیشتر شده. نوعی از این محصول با نام آجر نسوز تولید شده که همانطور که از نامش مضخص است، در برابر حرارت، مقاومت بالایی از خود نشان داده و می‌تواند بدون تغییر شکل، اندازه‌ی خود را حفظ کند.  همانطور که گفته شد این محصول انواع مختلفی دارد که سیوان لند این مصالح را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و شما می‌توانید جهت خرید آجر به این پلتفرم آنلاین مراجعه کنید. 

سیوان لند بزرگترین پلتفرم آنلاین ارائه دهنده‌ی انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی در بین دیگر بازارهای آنلاین همچون ترب می‌باشد که اعتبار و جایگاه آن توسط مشتریان ثابت شده و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این پلتفرم بزرگ خرید کنید.استفاده از سیمان به عنوان چسب در صنعت ساختمان سازی

سیمان از جمله مصالح پودری است که در صورت ترکیب آن با آب، به ماده‌ی خمیری تبدیل شده و در مجاورت هوا خشک می‌شود. از این متریال بر روی سطوح جامد جهت چسباندن آن‌ها به هم استفاده می‌شود.  رایج ترین نوع آن به سیمان پرتلند معروف است که به دلیل گیرش سریع، مقاومت بالا و کارایی آن، محبوبیت زیادی در بین فعالان این حوزه دارد. این نوع از سیمان دارای انواع گوناگونی است که هرکدام ویژگی و خواص منحصر به فرد خود را دارند و به واسطه‌ی همین ویژگی‌ها در بخش‌های گوناگونی مورداستفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید جهت خرید سیمان به پلتفرم آنلاین سیوان لند مراجعه و محصولی با کیفیت را در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

سیوان لند با ارائه‌ی انواع مصالح و متریال ساختمانی سعی بر این دارد که تمام نیازهای شما را در این حوزه برطرف سازد. از این رو آجر، سیمان، انواع افزودنی‌های بتن و دیگر مصالح و تجهیزات ساختمانی را در خود جای داده که شما می‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کرده و محصول را در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.

موادی جهت بهبود خواص و رفتار بتن‌ها

بتن به عنوان یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی محسوب می‌شود که افزودنی‌های بتن جهت ارتقاء کیفیت و خواص آن به میدان آمده‌اند. این افزودنی‌ها مواد شیمیایی یا معدنی هستند که در حین فرآیند اختلاط بتن به آن افزوده شده تا برخی از خواص و رفتار بتن را به شکل مطلوبی تغییر دهند. افزودنی‌های کاهنده‌ی آب، فوق روان کننده‌ها، میکرو سیلیس‌ها، افزودنی‌های حباب هواساز و ... از نمونه‌های این مواد هستند که شما می‌توانید جهت مشاهده و خرید افزودنی‌های بتن به سیوان لند مراجعه و محصولی با کیفیت را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ایزپگام، آجر و سیمان مرغوب را از کجا خریداری کنیم؟

آجر

شاید نام آجر شما را به یاد خانه‌ها و سازه‌های قدیمی بیندازد. درواقع آجر یکی از قدیمی‌ترین نوع مصالح ساختمانی به شما می‌آید که از خاک رس و مواد دیگر تولید می‌شود. آجرها انواع مختلفی دارند که ما در اینجا آن‌ها را براساس شکل ظاهری برسی می‌کنیم.

دسته بندی آجر براساس شکل ظاهری

آجر هره: این نوع آجر برای کلاف کردن قسمت‌های انتهایی آجرکاری کاربرد دارد.

آجر مجوف: معنای این کلمه میان تهی است و آجرهای مجوف به تیغه‌های سفالی و بلوک‌های سفالی سقف گفته می‌شود.

آجر پخ: از این نوع آجر در نبش دیوار استفاده می‌کنند.

سیوان لند بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده‌ی انواع آجر می‌باشد که شما می‌توانید جهت خرید آجر به سیوان لند مراجعه کنید.

 

مصالح به کار رفته در ساخت سازه‌ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بازخورد خوبی را از اجرای سازه‌ی خود دریافت کنید. تمام مصالح و تجهیزات مورد نیاز شما برای ساخت یک سازه اعم از سیمان، آجر و ایزوگام در سیوان لند قرار گرفته و شما می‌توانید با صرف کمترین زمان و با قیمتی باورنکردی این محصولات را خریداری و در محل پروژه تحویل بگیرید.

ایزوگام

این عایق‌های رطوبتی از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده‌اند که به وسیله‌ی گرما و حرارت و دیگر ابزارهای لازم، روی سطوح موردنظر نصیب و اجرا می‌شوند. ایزوگام‌ها براساس فاکتوررهای گوناگونی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که ما در اینجا می‌خواهیم آن‌ها براساس شکل ظاهری برسی کنیم.

ایزوگام عادی

این نوع ایزوگام‌ها رایج‌ترین نوع ایزوگام هستند که با لایه‌ها و روکش‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند.

ایزوگام برش خورده یا ایزوشینگل

این نوع ایزوگام به دلیل زیبایی که دارد بیشتر جنبه‌ی تزئینی داشته و در مکان‌هایی که در معرض دید قرار دارد مانند شیروانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش‌های خاص آن برای افزایش زیبایی در آن است.

اگر قصد خرید این عایق‌های رطوبتی را دارید می‌توانید جهت استعلام قیمت ایزوگام به سیوان لند مراجعه کنید.

سیوان لند بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده‌ی انواع مصالح ساختمانی است که در بین بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح ساختمانی از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این پلتفرم خریداری کنید.سیمان

این نوع از مصالح به عنوان ماده‌ی چسبنده در صنعت بزرگ ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیمان‌ها انواع مختلفی دارند که با آب ترکیب شده  و ماده‌ای خمیری ایجاد می‌کند. این ماده‌ی خمیری قبل از خشک شدن بین سطوح جامد قرار گرفته و سبب چسبیدن آن‌ها به هم می‌شود.

در زمان خرید سیمان باید چه نکاتی را مد نظر گرفت؟

·       نرمی سیمان دلیلی بر مرغوب بودن سیمان است. اگر در ذرات سیمان زبری را حس کردید بدانید که ناخالصی‌هایی در سیمان وجود دارد.

·       این مصالح نباید به مدت طولانی نگهداری شوند زیرا ممکن است رطوبت به درون آن نفوذ کند.

·       سیمان مرغوب نباید بوی خاک بدهد

·       رنگ سیمان مرغوب، خاکستری مایل به سبز است.

سیوان لند با تولید سیمان‌های مرغوب و با کیفیت سعی دارد که رضایت شما عزیزان را کسب نماید. جهت خرید سیمان به سیوان لند مراجعه کنید.

کناف، ایزوگام، سیمان | خرید آنلاین از سیوان لند

 

ایزوگام‌ها عایق‌های رطوبتی هستند که از مواد اولیه‌ی قیر و الیاف مصنوعی تولید می‌شوند. این عایق‌های رطوبتی وظیفه‌ی عایق سازی ساختمان در برابر رطوبت و دیگر عوامل طبیعی را دارد. ایزوگام را با اعمال گرما و حرارت، روی بستر بام‌ها، دیوارها و کف ساختمان اجرا و نصب می‌کنند. این محصول به صورت رول‌ها پیچیده در بازار عرضه می‌شود. نصب آسان، قیمت مناسب و دوام و طول عمر بالا از جمله مزیت‌هایی است که سبب محبوبیت این محصول در ساختمان سازی شده. اگر قصد خرید ایزوگام را دارید ما به شما سیوان لند را پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده و استعلام قیمت این عایق‌ها به سیوان لند مراجعه فرمایید.

انواع سیمان در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این مصالح ترکیبی از خاک رس و سنگ آهک است که در هنگام اختلاط با آب به صورت خمیری در آمده و جهت چسباندن  مصالح به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیمان پرتلند، نسوز، سفید، سیمان‌های رنگی، سیمان تندگیر و ... از انواع سیمان‌ها به شمار می‌آیند که هرکدام بسته به نوع متریال به کار رفته در آن‌ها خواص ویژه‌ای دارند. اگر قصد خرید سیمان دارید جهت استعلام قیمت آن به سیوان لند مراجعه کنید

انواع این محصولات در سیوان لند موجود هستند. کناف، ایزوگام و سیمان عرضه شده توسط سیوان لند با بالاترین کیفیت و بهترین دستگاه‌های روز دنیا تولید و در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود. اگر هنوز هم مصالح ساختمانی خود را حضوری خریداری می‌کنید باید بگوییم که سیوان لند این مشکل را رفع کرده تا به راحتی بتوانید نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایید.

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت و راحتی، به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آورده‌اند. سیوان لند نیز با ایجاد بستری مناسب جهت خرید و فروش آنلاین مصالح و تمام تجهیزات ساختمانی، این امکان را برای شما فراهم کرده تا مصالح و تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. این پلتفرم بزرگ همچون دیگر بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی مانند ترب، از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخور دار است. شما می‌توانید با مراجعه به آن از  آخرین قیمت محصولات موجود در آن مطلع شوید.کناف یکی از انواع مصالح ساختمانی است که با کیفیت بالایی که دارد شناخته می‌شود. با این مصالح شما می‌توانید سازه‌ای زیبا و مستحکم داشته باشید. در واقع در یک تعریف کلی از آن می‌توان گفت که، کناف یک صفحه‌ی یکپارچه است  که سطح رویی آن با سیمان و گچ پوشیده شده. از این محصول جهت ساخت و اجرای سقف استفاده می‌کنند که جایگزین گچ کاری شده. مزیت‌هایی همچون: به صرفه بودن از نظر اقتصادی، وزن کم و افزایش سرعت اجرای سقف سبب محبوبیت آن بین معماران و ساختمان سازان شده. شما می‌توانید جهت خرید کناف و استعلام قیمت آن به سیوان لند مراجعه کنید.


خرید اینترنتی مصالح ساختمانی از بلوک هبلکس تا آجر سفال|سیوان لند

 بلوک هبلکس

بلوک‌های سبک امروزه در ساختمان سازی کاربرد‌های زیادی دارند، بلوک هبلکس هم بعنوان یکی از اعضای بلوک هبلکس که در دیوار چینی ساختمان استفاده می‌شود. این بلوک از بتن ساده تولید می‌شود. 

ادامه مطلب

از بن تا سقف ساختمانتان با سیوان لند

 

آجر از قدیمی‌های مصالح ساختمانی به حساب می‌آید که به صورت بلوک‌هایی از خاک رس و مواد دیگر تولید می‌شوند. این مصالح ساختمانی از دو جهت در ساختمان سازی بسیار استفاده می‌شوند: اول مقاوم بودن آن در برابر آتش و دوم اندازه‌ی خاص آن که سبب کارآمدی آن شده. آجرها در قسمت‌های مختلف صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند از جمله: دیوارچینی، نما، سقف و ... . اگر قصد خرید آنلاین این محصول را دارید، ما به شما سیوان لند را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت آجر به سیوان لند مراجعه کنید.

در صنعت بزرگ ساختمان سازی شما به محصولی نیاز دارید تا سازه‌ی خود را در برابر عوامل بیرونی عایق سازی کنید. ایزوگام‌ها نمونه‌ای از عایق‌ها هستند که به شما در عایق سازی ساختمانتان کمک بسیاری می‌کند. این پوشش‌های عایق از مخلوط قیر صنعتی، مواد پلیمری، فویل آلومینیومی، باند و چسب، پودر تالک و فیلم پلی اتیلن تولید می‌شوند. اگر به دنبال ایزوگامی با کیفیت هستید، می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت ایزوگام به سیوان لند مراجعه کنید.

بتن یک متریال پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است که به منظور  تغییر برخی از خواص و رفتار آن یک سری افزودینی در حین اختلاط بتن ،به آن اضاف می‌کنند. اگر بخواهیم بتن آماده در شرایط خاص تولید کنیم، نیاز به افزودنی‌های بتن داریم. قیمت افزودنی های بتن وابستگی زیادی به نوع متریال و میزان آن دارد. افزودنی‌های بتن انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها عبارتند از: افزودنی بتن کاهنده‌ی آب، فوق روان کننده، حباب هواساز بتن، ضد آب شستگی و دیگر افزودنی‌ها.

به طور کلی در زمان ساخت و اجرای بخش‌های مختلف ساختمان باید دقت زیادی در انتخاب متریال‌ها و مصالح مورد استفاده‌ی خود داشته باشید. اما اگر می‌خواهید از این جهت خیالی آسوده داشته باشید ما به شما سیوان لند را معرفی می‌کنیم. تمام محصولات ذکر شده از جمله: آجر، ایزوگام و افزودنی های بتن در این پلتفرم موجود است و شما به راحتی می‌توانید محصول موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری و در محل پروژه تحویل بگیرید.

سیوان لند بزرگترین پلتفرم آنلاین خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی است که تمام نیاز شما را در این زمینه برطرف می‌سازد. این پلتفرم همچون دیگر بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح ساختمانی مانند ترب، معتبر بوده و هیچ جای نگرانی برای خرید از آن نیست. جهت مشاهده‌ی محصولات به همراه قیمت آن‌ها به سیوان لند مراجعه کنید.

هر آنچه که برای ساختمان خود نیاز دارید از سیوان لند بخواهید!

يكي از مصالحي كه شما مي‌توانيدجهت عايق سازي ساختمان خود از آن استفاده كنيد، بلوك‌هاي هبلكس مي‌باشند. اين بلوك‌ها با نام بلوك اتوكلاو شده AAC نيز شناخته مي‌شوند. اين مصالح تركيبي از سيمان، آهك، پودر آلومينيم و سيليس هستند. از مزاياي اين بلوك مي‌توان به: وزن كم، مقاوم در برابر آتش سوزي، عايق صوت و حرارت و مقاوم در برابر زلزله نام برد. اين بلوك‌ها بسيار مقرون به صرفه هستند. جهت مشاهده‌ي قيمت بلوك هبلكس به سيوان لند مراجعه كنيد.

 كناف يا گچ برگ از جمله مصالحي محسوب مي‌شود كه كه امروزه در ساختمان‌هاي مدرن به عنوان مصالح نوين مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين روش جايگزين گچ كاري شده كه بسيار زمان بر بود و همين امر سبب محبوبيت بيشتر آن شده. يكي از مزيت‌هايي كه سبب جانشيني آن به جاي گچ كاري شده، مقرون به صرفه بودن اين روش است. به طور كلي كناف به دو شكل ثابت و متحرك اجرا مي‌شود. شما مي‌توانيد انواع اين محصول را در سيوان لند مشاهده كنيد. جهت استعلام قيمت كناف به اين پلتفرم مراجعه فرماييد.

آجر سفال از ديگر مصالحي است كه شما مي‌توانيد در بخش‌هاي مختلف ساخمان خود از آن استفاده كنيد. اين مصالح از مواد اوليه‌اي همچون خاك رس و خاك سفال ساخته مي‌شوند. از مزيت‌هاي به كارگيري اين آجر در ديوارچيني مي‌توان به سبكي، در دسترس بودن و عايق حرارتي بودن به دليل وجود فضاهاي خالي در قسمت داخلي آن، اشاره كرد. البته شكننده بودن، باربر نبودن، پرتي زياد به هنگام حمل و نقل و ... نيز از معايب اين مصالح محسوب مي‌شود. به هرحال شما مي‌توانيد اين مصالح را به صورت آنلاين از سيوان لند خريد كنيد. جهت استعلام قيمت آجر سفال به سيوان لند مراجعه كنيد.

 

به طور كلي مصالح ساختماني در عصر امروز با توجه به پيشرفت تكنولوژي، ارتقاء پيدا كرده‌اند و مصالح قديمي و سنتي جاي خود را به مصالح جديد و نوين داده‌اند. اما مصالح سنتي هنوز هم در برخي موارد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. شما در سيوان لند مي‌توانيد انواع مصالح ساختماني را مشاهده و پس از انتخاب، خريد خود را ثبت و در محل موردنظر تحويل بگيريد. 

سيوان لند بزرگترين پلتفرم ارائه دهنده‌ي انواع مصالح و تجهيزات ساختماني در بين ديگر بازارهاي آنلاين همچون ايمالز مي‌باشد. اگر قصد خريد آنلاين مصالح موردنياز خود را داريد حتما به سيوان لند مراجعه كنيد.

خرید مصالح پرکاربرد ساختمانی | سیوان لند

بتن به‌عنوان دومین ماده پرکاربرد در زمین، پس از آب شناخته شده است. این ماده معمولا از ترکیب آب، سنگ‌دانه و سیمان ساخته می‌شود؛ اما پیشرفت تکنولوژی و گسترش کاربردهای بتن باعث شده است که هرروزه با افزودن ترکیبات جدید به این ماده، خواص آن متفاوت شده و انواع جدیدی از آن به وجود آیند. از کاربردهای بتن می‌توان به ساخت پل‌های بتنی، کنترل گرما، افزایش ایمنی ساختمان، ساخت لوله‌های فاضلاب و ... نام برد. سیوان لند با ارائه‌ی بتن با بالاترین کیفیت سعی دارد که رد ساخت ساختمان شما مشارکت داشته باشد. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت روز بتن به سیوان لند مراجعه کنید.

 ایزوگام ها عایق‌های رطوبتی هستند که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده اند. این پوشش‌های مقاوم را با استفاده از گرما و حرارت روی بستر بام‌ها و دیگر مکان‌های موردنظر اجرا و نصب می‌کنند. ایزوگام‌ها جهت عایق‌سازی سطوح مختلف از جمله دیوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنین عایق کردن پی‌ها کاربرد دارد. ایزوگام‌ها دارای ویژگی‌های خوبی از جمله: نصب آسان، قیمت مناسب و عمر بالا هستند. این محصولات به صورت رول‌های به هم پیچیده در بازار عرضه می‌شوند. جهت خرید و استعلام قیمت ایزوگام می‌توانید به سیوان لند مراجعه کنید.

شن و ماسه از جمله متریال‌های پر استفاده در صنعت ساختمان سازی است. اگرچه نام شن و ماسه در کنار هم به کار برده می‌شد اما تعریف و کاربردهای گوناگونی دارند. این مصالح دارای قیمت کمی در بین دیگر مصالح ساختمانی می‌باشد و همین امر دلیلی بر استفاده‌ی زیاد از آن در صنعت ساختمان سازی شده. تولید و ساخت بتن، پوشش سطحی روسازی، بسترسازی لوله‌ها، تولید شیشه، ماده قالب ریخته‌گری، ماده ساینده در سند بلاست از جمله کاربردهای شن و ماسه می‌باشد. سیوان لند با ارائه‌ی انواع آن سعی بر رفع نیازهای شما دارد. جهت استعلام قیمت شن و ماسه به سیوان لند مراجعه کنید.

انواع مصالح ساختمانی پرکاربرد در ساختمان سازی را می‌توانید از سیوان لند بخواهید. در این پلتفرم انواع مصالح ساختمانی اعم از ایزوگام، شن و ماسه و بتن که در اینجا به برسی آن‌ها پرداختیم، موجود هستند و شما می‌توانید در کمترین زمان اقدام به رید این مصالح کنید.

 

سیوان لند بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده‌ی انواع مصالح ساختمانی به صورت آنلاین می‌باشد. این مجموعه همچون دیگر بازارهای آنلاین خرید مصالح ساختمانی مانند ایمالز، از اعتبار و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شما می‌توانید با خیالی آسوده محصول خود را خردیاری و در محل پروژه تحویل بگیرید.

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد