x تبلیغات
جدیدترین اخبار صنعت ساختمان

سیمان پاکتی، انواع سیمان، بلوک هبلکس و میلگرد را بیشتر بشناسید

 

سیمان پاکتی

سیمان پاکتی از مصالح پر استفاده در صنعت ساختمان سازی است. سیمان پاکتی در کارخانجات مختلفی تولید می‌شود و انواع متفاوتی نیز دارد. شما می‌توانید قیمت سیمان پاکتی امروز را با کلیک بر روی لینک استعلام بگیرید. سیمان پاکتی حاوی پودر سیمان است که بعد از مخلوط شدن این پودر با شن و ماسه و آب،‌ بتن به دست می‌آید. چهار ترکیب شیمیایی اصلی که در ساخت سیمان به کار می‌روند عبارتند از: تری کلسیم سیلیکات، دی کلسیم سیلیکات، تری کلسیم آلومینات و تترا کلسیم آلومینو فریت.

برای اطمینان از کیفیت سیمان، بهتر است در هنگام خرید آن به یک سری نکات دقت شود. از جمله این نکات می‌توان به این موارد اشاره کرد: نرمی سیمان که نشانگر کیفیت بالا و مرغوب بودن آن است. اگر سیمان ناخالصی داشته باشد ذرات آن زبر خواهند بود. در صورت انبار کردن سیمان برای مدت طولانی، امکان نفوذ رطوبت در آن وجود دارد و سیمان کیفیت خود را از دست خواهد داد. سیمان نباید بوی خام بدهد. و نکته آخر در مورد رنگ سیمان است، که هرچه کیفیت آن بهتر باشد، رنگش خاکستری مایل به سبز است. 

انواع سیمان

سیمان مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز انواع مختلفی دارند. از پر استفاده‌ترین انواع سیمان می‌توان به انواع سیمان پرتلند، سیمان نسوز، سیمان سفید، سیمان زود سخت شونده، سیمان تندگیر، سیمان مقاوم به حرارت و سیمان مقاوم در برابر سولفات‌ها اشاره کرد. در ادامه انواع سیمان پرتلند را که شامل سیمان پرتلند تیپ 1 تا 5 می‌شود را مختصرا بررسی می‌کنیم.

سیمان پرتلند تیپ 1 که به آن همان سیمان معمولی نیز می‌گویند. مقاومت 28 روزه سیمان پرتلند نوع 1 به سه مقدار 325، 425 یا 525 کیلوگرم بر سانتی‌متر مکعب است. در سیمان پرتلند تیپ 2 میزان آلومینات کاهش یافته و در بیشترین حالت 8 درصد است. همین امر باعث شده تا حرارت هیدراسیون آن نیز کم شود و مقاومت سیمان نیز در برابر سولفات‌ها بیشتر شود. سیمان پرتلند تیپ 3، زمان گیرش پایین و مقاومت اولیه‌ی بالایی دارد. سیمان پرتلند نوع 4 برخلاف تیپ 3 حرارت کمی آزاد می‌کند و می‌توان از آن در حجم بالا استفاده کرد. در نهایت سیمان تیپ 5 به عنوان چسب ساختمانی استفاده می‌شود.

بلوک هبلکس

ویژگی‌های منحصر به فرد بلوک هبلکس یا بلوک اتوکلاو شده aac باعث شده که این نوع بلوک‌ها از پرمصرف‌ترین‌ها در ساختمان باشند. بلوک هبلکس با وجود متخلخل بودن از مقاومت خوبی برخوردار است. قیمت بلوک هبلکس با توجه به ابعاد آن متفاوت است.این بلوک را در ابعاد 60*25*10، 60*25*12.5، 60*25*15، 60*25*20، 60*25*25 و 60*25*30  و یا حتی در ابعاد مورد سفارش مشتریان تولید می‌شوند.

کار با بلوک هبلکس بسیار راحت است و همین امر باعث بالا رفتن سرعت کار می‌شود. این بلوک‌ها ابعاد متنوع و مناسبی دارند. در مقایسه با مصالح دیگر به ملات کمتری نیاز دارند. بلوک هبلکس هم در برابر فشارهای درونی و هم در برابر فشارهای بیرونی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

میلگرد

میلگرد از اساسی‌ترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی است که وظیفه اصلی آن تحمل نیروهای کششی وارده به سازه است. به دلیل پر استفاده بودن این مقطع فولادی، قیمت میلگرد امروز می‌تواند در هزینه نهایی ساخت نقش تاثیرگذاری داشته باشد. از جمله مواردی که هنگام خرید میلگرد باید به آن دقت کرد سایز میلگرد است. میلگردها در دو نوع ساده و آجدار و در سایزهای مختلف تولید می‌شوند. 

میلگردهای ساده سطحی صاف و بدون آج دارند، و میلگردهای آجدار بر روی سطح خود آج دارند. طبق استاندارد، میلگردهای آجدار در 3 گرید تولید می‌شوند، که نوع آج آن‌ها با هم متفاوت است. میلگردهای ساده و آجدار را می‌توان هم به صورت شاخه‌ای و هم به صورت کلاف خریداری کرد. 


بررسی سیمان پاکتی، بتن اکسپوز، ایزوگام و میلگرد

سیمان پاکتی

سیمان ماده چسبنده‌ای است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. عمده استفاده‌ی سیمان برای ساخت ملات و بتن است. سیمان به صورت پاکتی به فروش می‌رسد که قیمت سیمان پاکتی کارخانه‌های مختلف بر اساس نوع و وزن با یکدیگر متفاوت است. از سیمان معمولا برای برای چسباندن آجرها و بلوک‌‌ها استفاده می‌شود. سیمان پرتلند رایج‌ترین نوع سیمان است.

انواع دیگری از سیمان نیز وجود دارد که استفاده‌های تزئینی دارند. برای مثال از سیمان سفید به منظور انجام سیمان‌کاری سطوح در معرض دید استفاده می‌شود. تنها تفاوت سیمان سفید با سیمان پرتلند در رنگ آن‌هاست. برای مقاصد تزئینی به جز سیمان سفید، سیمان‌ها رنگی هم وجود دارند که از ترکیب پودر دانه‌های رنگی با سیمان پرتلند یا سفید حاصل می‌شوند.

 

بتن اکسپوز

بتن‌ها انواع مختلفی دارند، که یکی از آن‌ها بتن اکسپوز یا بتن نما است. در ادامه به شما می‌گوییم که بتن اکسپوز چیست؟ بتن اکسپوز را در نمای داخلی یا خارجی ساختمان استفاده می‌کنند. معمولا با بتن‌های اکسپوز پنل‌های آماده‌ای با اشکال مختلف ساخته می‌شود. این کار استفاده از آن‌ها را برای نماکاری بسیار راحت‌تر کرده است. هم‌چنین وزن سبک بتن اکسپوز در مقایسه با دیگر مصالح نماکاری باعث محبوبیت آن شده است. 

با شروع استفاده از بتن اکسپوز در نما، سبکی از معماری به اسم بروتالیسم به وجود آمد. ساختمان‌هایی که از بروتالیسم استفاده می‌کنند در نمای آن‌ها به جز بتن اکسپوز از چیز دیگری استفاده نمی‌شود. نمای کار شده با بتن اکسپوز پس از پایان کار سطحی صاف و صیقلی و بدون حفره یا برجستگی خواهد داشت. از جمله ویژگی‌های بتن اکسپوز این است که در برابر حرارت، یخ‌زدگی و رطوبت مقاومت دارد، ضد فرسایش و خوردگی است و عایق صوتی و حرارتی است.

 

ایزوگام

از ایزوگام به عنوان عایق رطوبت و معمولا در سقف ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. ایزوگام متشکل از قیر و الیاف است و آن را با استفاده از حرارت بر پشت بام‌ها یا دیگر مکان‌ها می‌چسبانند. آسان بودن نصب ایزوگام، عمر بالای آن و قیمت مناسبش باعث شده که ایزوگام محبوب‌ترین روش عایق کردن باشد. شما می‌توانید بهترین قیمت ایزوگام را از طریق لینک استعلام بگیرید.

ایزوگام‌ها را می‌توان براساس ماده سازنده به دو دسته ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده تقسیم کرد. که ایزوگام پلیمری عمدتا از قیر به همراه دیگر محصولات پلیمری ساخته می‌شود. ایزوگام دمیده نیز از قیر ساخته می‌شود، اما در هنگام تولید این ایزوگام‌ها به مازوت یا نفت کوره‌ای هوا دمیده می‌شود. همین موضوع هم خاصیت عایقی این ایزوگام‌ها را نسبت به ایزوگام پلیمری پایین آورده است.

 

میلگرد

میلگردها از مهم‌ترین مقاطع فلزی در ساختمان‌ها هستند. ساختمان‌های اسکلت بتنی عموما در برابر نیروهای کششی مقاومت خوبی ندارند. که با استفاده از میلگرد در ساختمان می‌توان مقاومت آن را در برابر نیروهای کششی وارده مثل زلزله، بالا برد. قیمت روز میلگرد در کارخانجات مختلف متفاوت است. هم‌چنین قیمت میلگرد براساس وزن و نوع آن نیز متغیر است.

میلگردها در دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولید می‌شوند. که میلگرد‌های ساده یا میلگردهای گرید A1 دارای سطحی صاف و بدون آج هستند. میلگردهای آجدار که داراری گرید‌‌های A2، A3 و A4 هستند همگی بر روی سطح خود آج دارند، اما نوع آج آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. میلگردهای ساده و آجدار به دو شکل شاخه‌ای و کلاف تولید می‌شوند. کع میلگرد شاخه‌ای اهمان‌طور که از اسمش پیداست به شکل یا شاخه صاف است. اما میلگردهای کلاف به شکل کلاف‌های دور هم پیچیده شده هستند.

 

 

بلوک سیمانی + هبلکس + ماسه + بتن آماده را بیشتر بشناسید

 

بلوک سیمانی

بلوک سیمانی از مصالح پرکاربرد در ساختمان به خصوص برای ساخت دیوارها و سقف‌ها است. بلوک‌های سیمانی عمدتا از آب، سیمان و سنگدانه ساخته شده‌اند، اما ترکیبات متفاوتی نیز در ساخت بلوک سیمانی وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد. بلوک‌ها را می‌توان براساس ویژگی‌های مختلف مثل وزن، ظاهر، اندازه، کاربرد و غیره دسته‌بندی کرد. قیمت بلوک سیمانی بر اساس نوع آن متغیر است.

در دسته‌بندی بلوک‌های سیمانی براساس وزن، بلوک‌هایی با وزن بین 500 تا 700 کیلوگرم بر متر مکعب بلوک سیمانی رده یک، با وزن بین 700 تا 1000 بلوک سیمانی رده دو، وزن 1000 تا 1700 بلوک رده سه و در نهایت بلوک سیمانی با وزن  1700 تا 2000 رده چهار نامیده می‌شوند. از نظر کاربردی نیز بلوک‌ها را می‌توان به دسته‌های بلوک دیواری توکار، بلوک نمادار، بلوک تیغه‌ای، بلوک ستونی و بلوک سقفی تقسیم‌بندی کرد.

بلوک هبلکس

بلوک هبلکس از انواع بلوک‌های سیمانی است. این بلوک‌های متخلخل از طریق فرایند هوادهی اتوکلاو و از مصالحی مثل آب، ماسه، آهک، سیلیس و پودر آلومینیوم تولید می‌شوند. وجود حباب‌های هوا در بلوک هبلکس باعث شده است که عایق خوبی در برابر گرما باشند. قیمت هبلکس براساس ضخامت آن تعیین می‌شود، که می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید به وبسایت سیوان لند مراجعه کنید. از ویژگی‌های منحصر به فرد بلوک هبلکس می‌توان به برش خوردن راحت آن و ضایعات کمتر، مقاومت حرارتی و مقرون به صرفه بودن آن‌ها اشاره کرد. این بلوک‌ها همچنین به انجام کار سرعت می‌بخشند.

نکته قابل توجه در مورد بلوک هبلکس ای است که چون مقاومت فشاری آن‌‌ها پایین است، در دیوارهای باربر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. و معمولا تنها برای دیوارهایی که بار زیادی را تحمل نمی‌کنند از  بلوک هبلکس استفاده می‌شود. نکته‌ی دیگر این است که برای اجرای دیوار با بلوک هبلکس از ملات استفاده نمی‌شود. برای اجرای بلوک‌های هبلکس از چسب‌ بلوک هبلکس استفاده می‌شود، که در بازار نیز با همین نام فروخته می‌شوند.

ماسه در مصالح ساختمانی

ماسه‌ها از مصالح مهم ساختمانی هستند. ماسه‌ها، سنگدانه‌هایی با ابعاد بین 0.063 تا 2 میلی‌متر هستند. آن‌ها را می‌توان به طور طبیعی در سواحل دریای و رودخانه‌ها پیدا کرد. پرکاربردترین ماسه، ماسه شماره 06 است که مشخصات دقیق آن را می‌توانید در استاندارد 302 مطالعه و قیمت ماسه 06 را می‌توانید از طریق لینک مشاهده کنید. ماسه 06 از این نظر پرکاربرد است که از آن می‌توان برای تمام مصارف بتن‌ریی و تمام قطعات بتنی استفاده کرد. 

انواع ماسه‌هایی که در ساختمان سازی استفاده می‌شوند یا ماسه‌های طبیعی هستند که می‌توان آن‌ها را از طبیعت استخراج کرد، یا ماسه‌های شسته که ترکیبی از خاک و ماسه‌اند، و یا ماسه‌های شکسته که گوشه‌های تیزی دارند و از آسیاب کردن سنگ‌های معدنی به دست می‌آیند. ماسه‌ها را می‌توان از نظر ترکیب شیمیایی نیز دسته‌بندی کرد، که هرکدام وسژگی‌هایی خاص از خود نشان می‌دهند. ماسه‌ها می‌توانند دارای ترکیبات سیسیلی، الوینی، زیرکونیوم، کرومیت و شاموت باشند.

آشنایی با بتن

بتن ترکیبی از آب، سیمان و سنگدانه است. این ماده‌ی پر استفاده در صنعت ساختمانی انواع مختلف با مزایای مختلف دارد. برای مثال یکی از انواع بتن، بتن آماده می‌باشد که در همان کارخانه میکس و آماده شده و سپس با ماشین‌های میکسر به محل پروژه منتقل می‌شود. آماده بودن بتن به این معناست که دیگر لازم نیست سازندگان کاری برای آماده کردن آن از پیش انجام دهند و به محض رسیدن آن به محل پروژه می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. قیمت بتن آماده بسته به کارخانه‌ی سازنده‌ی آن متفاوت است.

در مورد بتن‌ها اصطلاحی وجود دارد به نام عیار بتن. عیار بتن نشان دهنده میزان سیمان به کار رفته در بتن است. بتن با عیار 250 تا 350 برای ساخت لارد، تیر و ستون؛ بتن با عیار 400 برای ساخت شاه تیر بتنی پیش تنیده و …؛ بتن عیار 500 برای ساخت آزادراه، جاده و … استفاده می‌شود.


آیا می‌توان مصالح و تجهیزات ساختمانی را به صورت اقساط خریداری کرد؟ | معرفی سیوان لند

 

سیوان لند معتبر ترین فروشگاه اینترنتی مصالح و تجهزیات ساختمانی

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها، سیوان لند نیز به فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمای روی آورد. در واقع بسیاری از مردم تمایل دارند تا بدون صرف وقت و انرژی بتوانند نیازهای خود را برطرف سازند. با توجه به افزایش روز افزون مزایای خرید آنلاین، بسیاری از مردم خرید آنلاین را به حضور فیزیکی ترجیح می‌دهند. سیوان لند نیز با در نظر داشتن این نیازها، اقدام به فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی با بالاترین کیفیت کرد. این سایت از مشتریان و مصرف کنندگان خود تایید اعتبار را گرفته. شما می‌توانید با ورود به این سایت و تماشای ویدئوهای موجود از مشتریانی که از سایت خریداری کرده‌اند، کیفیت بالای محصولات سیوان لند را از زبان خود آن‌ها بشنوید.

 سیوان لند فرآیند آماده سازی مصالح را برای شما آسان کرده و شما در این سایت امکان مقایسه‌ی کالاها  را دارید. از نمونه خدماتی که این سایت به کاربران خود ارائه می‌دهد عبارتند از:

·       خرید در کمترین زمان و صرفه جویی در وقت

·       استعلام به روز قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی

·       خرید استعلامی و دریافت پیش فاکتور

·       خرید گروهی با ارسال لیست محصولات

·       امکان پرداخت هزینه‌ها به صورت نقد، اقساط، چک و پرداخت در محل

·       خرید مستقیم و بدون واسطه از برندهای معتبر و تولیدی‌های دارای مجوز رسمی در صنعت ساختمان

·       اعطای تسهیلات بانکی و کارت اعتباری جهت خرید آنلاین از خود مجموعه

·       ارائه اعتبار خرید به مشتریان وفادار

·       برخورداری از پشتیبانی گام به گام از ابتدا تا انتهای تکمیل فرایند خرید

·       ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی در زمان خرید

این سایت انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی را ارائه می‌دهد، به صورتی که دیگر نیازی به هیچ گونه مصال و تجهیزاتی نداشته باشید. به عبارت دیگر شما می‌توانید برای ساخت صفر تا صد ساختمان خود، روی سیوان لند حساب کنید. شما پس از سفارش محصول موردنظر خود، می‌توانید آن را در هر جای ایران که بخواهید تحویل بگیرید.  علاوه بر این، اگر درمورد یکی از محصولات آن اطلاعات لازم و کافی نداشته باشید، می‌توانید با مراجعه به بخش مجله سیوان لند، درمورد هر محصولی که در این سایت وجود دارد، اطلاعاتی مفید و معتبر کسب کنید. پس خرید از سیوان لند یک خرید آگاهانه است.

 یکی از کارهایی که سیوان لند به تازگی به آن مشغول شده، حمایت از افراد و برندهایی است که به دنبال فروش محصولات خود هستند. در واقع این امکان را به فروشندگان و تولیدکنندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌دهد تا به نوعی یک فروشگاه آنلاین را در وب برای خود داشته باشند. اگر شما هم فروشنده‌ی مصالح ساختمانی هستید و نمی‌دانید که چگونه محصولات خود را به فروش برسانید، دیگر نگران آن نباشید زیرا سیوان لند این مشکل را حل کرده. شما می‌توانید با ثبت نام در این سایت به عنوان فروشنده، کسب و کار خود را  توسعه دهید و دیگر نگران فروش محصولات خود نباشید.

 

 

نگاهی به محصولات سیوان لند | خرید پکیج، بلوک سیمانی و آجر

 یکی از نکات مهم در ساختمان سازی، کیفیت و مرغوبیت مصالح به کار رفته در آن است. در واقع هر ساختمان ساز یا پیمان کاری در زمان انتخاب مصالح، سعی می‌کند که از بهترین نوع آن بهره بگیرد. سیوان لند این دغدغه را حل کرده و شما می‌توانید با خیالی آسوده محصولات موردنیاز خود را خریداری کنید.

سیستم گرمایش خانه‌ها با پکیج

سیستم پکیج به سیستم‌هایی گفته می‌شود که امروزه جایگزین موتورخانه‌ها شده و گرمای موردنیاز و آب گرم مصرفی شما را تامین می‌کنند.  پکیج‌ها به دلیل حذف موتورخانه‌ها سبب شدند تا فضای اختصاص  داده شده به محیط موتورخانه، که معمولا در طبقه همکف و محیط پارکینگ می‌باشد، آزاد و قابل استفاده شود. پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی، تعداد مبدل‌ها و همچنین نحوه‌ی عملکرد سیستم احتراق آن‌ها، به انواع گوناگونی دسته بندی می‌شوند.  انواع پکیج‌ها براساس نوع سوخت مصرفی عبارتند از: پکیج گازسوز، گازوئیلی، دوگانه سوز و برقی. اینکه کدام یک از این پکیج‌ها بهترند را باید ا وجه و موقعیت ساختمان خود مشخص کنید. به عنوان مثال اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که هنوز لوله کشی گاز در آن وجود ندارد، پس نمی‌توانید مدل گازسوز آن را خریداری کنید.  علاوه بر این پکیج‌ها دو دو نوع تک مبدل و دو مبدله نیز وجود دارند. از آنجا که قیمت پکیج تک مبدله کمتر است، پس بهتر است که حتما فیلتر رسوب گیر در ورودی آب سرد این وسیله قرار دهید تا مبدل دستگاه دیرتر رسوب بگیرد.

بلوک‌های سیمانی، مصالحی جهت ساخت سقف‌ها

برای شناخت بلوک‌های سیمانی و کاربرد آن‌ها در سقف‌ها باید دانست که از این مصالح در سقف‌های تیرچه بلوک استفاده می‌کنند. این بلوک‌ها می‌تواند جایگزین مناسبی برای بلوک‌های سفالی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت، باشند. بلو‌ک‌های سیمانی سنگین به همراه شن و ماسه در اجرای سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مقابل، بلوک‌های سیمانی سبک، با بهره گیری از سیمان و پوکه معدنی استفاده می‌شوند. علاوه بر این از بلوک‌های سیمانی در اجرای دیوارها نیز استفاده می‌کنند. بهتر است بدانید که قیمت بلوک سیمانی بسته به نوع آن، متفاوت خواهد بود.

آجرها، همه کاره در ساختمان سازی

آجرها بلوک‌هایی ساخته شده از  خاک رس پخته شده می‌گویند که با ملات به هم متصل می‌شوند. این مصالح سال‌هاست که در صنعت ساختمان سازی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. یک آجر باکیفیت ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:  داشتن گوشه تیز و ظاهری بدون پریدگی، بافتی بدون چاله و حفره، روی آجر نباید با ناخن خط بیوفتند. ساختمان سازان از این مصالح به دلیل کمتر بودن قیمت آجر نسبت به سایر مصالح، به وفور استفاده می‌کنند.

سیوان لند یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ارائه دهنده‌ی انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌باشد که خرید از آن بسیار آسان است و شما در کمترین زمان می‌توانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در محل موردنظر، تحویل بگیرید.

مصالحي پرکاربرد با قيمتي باورنکردني! با سيوان لند

 

به نقل از:

https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1295932-%D9%85%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF
مصالحي پرکاربرد با قيمتي باورنکردني! با سيوان لند

شايد برايتان غير قابل باور باشد که از ارزان قيمتي برخي مصالح ساختماني بشنويد اما بايد بگوييم که اين مي‌تواند واقعي باشد. برخي از اين مصالح با اين که طرفداران زيادي دارند و از ويژگي‌هاي فوق‌العاده‌اي نيز برخوردارند، قيمت مناسب و کمي دارند که يکي از دلايل محبوبيت آن‌ها شايد همين باشد. با ما باشيد تا به بررسي اين مصالح بپردازيم.

شن و ماسه

اين مصالح در دو نوع طبيعي و مصنوعي موجود هستند که نوع طبيعي آن همانطور که از نامش مشخص است به صورت طبيعي يافت مي‌شوند اما نوع مصنوعي شن و ماسه را در کارخانه‌ها توليد مي‌کنند. جهت استعلام قيمت شن و ماسه مي‌توانيد به سيوان لند بزرگ ترين بازار آنلاين صنعت ساختمان مراجعه و پس از خريد آنلاين محصول خود، آن را در محل پروژه تحويل بگيريد.

 

شن و ماسه طبيعي

اين نوع شن و ماسه را از طبيعت استخراج مي‌کنند که نسبت ميزان شن و ماسه در مکان‌هاي مختلف متفاوت است. همچنين اين مصالح در رنگ‌هاي مختلفي از جمله: سفيد، سبز و سياه يافت مي‌شوند. مي‌توان اين سنگدانه ها را به‌وسيله عوامل طبيعي مثل باد،آب و دما بدست آورد به اين شکل که در نتيجه خرد شدن سنگ هايي که در طبيعت موجود مي‌باشند بدست مي آيند و با ذخيره شدن در بستر سواحل  رودخانه ها و بيابان ها ميتوان از آن ها استفاده کرد.

شن و ماسه مصنوعي

شن و ماسه مصنوعي را برخلاف نوع طبيعي آن که در طبيعت يافت مي‌شود، در صنعت توليد مي‌کنند. و به طور معمول بعد از خرد کردن سنگ هاي گرانيت يا بازالت بدست مي آيد که بعد از گذراندن مراحل خرد کردن که شامل سه مرحله ميشود توليد ميشوند. از اين شن و ماسه ها ميتوان به عنوان يک جايگزين مناسب براي شن و ماسه هاي رودخانه‌اي استفاده کرد.اين شن و ماسه ها را در کارخانه هاي توليد شن و ماسه و به‌ وسيله دستگاه هاي مختلفي که مسئول شکستن سنگ هاي بزرگ اند و به سنگ شکن معروف هستند توليد مي شوند.

دسته بندي شن و ماسه براساس چگالي

  • سنگين دانه
  • سبک دانه
  • وزن معمولي

ايزوگام‌ها، عايق‌هايي پرکاربرد

ايزوگام ها عايق‌هاي رطوبتي هستند که از قير و الياف مصنوعي تشکيل شده اند. اين پوشش‌هاي مقاوم را با استفاده از گرما و حرارت روي بستر بام‌ها و ديگر مکان‌هاي موردنظر اجرا و نصب مي‌کنند. ايزوگام‌ها جهت عايق‌سازي سطوح مختلف از جمله ديوارها، بام و کف ساختمان‌ها و همچنين عايق کردن پي‌ها کاربرد دارد. ايزوگام‌ها داراي ويژگي‌هاي خوبي از جمله: نصب آسان، قيمت مناسب و عمر بالا هستند. اين محصولات به صورت رول‌هاي به هم پيچيده در بازار عرضه مي‌شوند.

 

قيمت روز ايزوگام

هر کاربري قبل از خريد محصول مورد نظر خود ابتدا کمي درمورد آن تحقيق کرده و از شاخصه‌هاي محصولي که قرار است خريداري کند، آگاهي پيدا مي‌کند. يکي از اين شاخصه‌ها، قيمت آن محصول است که قيمت مصالح ساختماني با توجه به پيشرفت روز افزون اين صنعت، روز به روز درحال تغيير است و کاربرد به دنبال قيمت به روز آن محصول است. سيوان لند با قرار دادن قيمت به روز محصولات خود از جمله ايزوگام، تلاش کرده تا نيازمشتريان را برطرف سازد. شما مي‌توانيد قيمت ايزوگام را در اين سايت، آنلاين مشاهده کنيد. عوامل مختلفي در قيمت به روز ايزگام تاثير دارند که در ادامه به برسي آن‌ها مي‌پردازيم.

تعداد لايه‌ها

يکي از عوامل موثر در تغيير قيمت ايزوگام‌ها، تعداد لايه‌هايي است که ايزوگام‌ها در آن نوع توليد شده‌اند. لازم به ذکر است که قيمت ايزوگام‌هاي دولايه به مراتب بيشتر از ايزوگام‌هاي تک لايه مي‌باشد. دليل اين افزوني قيمت هم، بيشتر بودن مواد اوليه‌ي مصرفي در ساخت اين ايزوگام‌ها مي‌باشد و از طرف ديگر، وزن بيشتري هم دارند. قيمت انواع ايزوگام‌ها و همچنين قيمت رول 10 متري ايزوگام را مي‌توانيد در سيوان لند مشاهده کنيد.

نوع روکش ايزوگام‌ها

روکش‌هاي آلومينيومي و طرح‌دار به دليل استفاده از مواد اوليه‌ي گران‌تر نسبت به ايزوگام‌هاي ساده، قيمت بيشتري دارند به همين جهت توصيه مي‌شود در مکان‌هايي که لزومي به استفاده از روکش‌هاي آلومينيومي و طرح‌دارنيست مانند: پي ساختمان‌ها يا کف سرويس‌هاي بهداشتي، از روکش‌هاي ساده استفاده کنيد. ايزوگام طرح دار، در بيشتر موارد جهت زيبا سازي محل اجرا استفاده مي‌شود.

متراژ محل نصب

طبيعي است که هرچه وسعت محل اجراي ايزوگام بيشتر باشد، هزينه‌ي کل افزايش مي‌يابد اما در متراژهاي بزرگ معمولا تخفيف‌هاي خوبي اعمال مي‌شود که به صرفه تر است. به عنوان مثال هزينه‌ي متراژهاي کمي مانند 10 متري، تفاوت چنداني با يک متراژ 20 متري ندارند و معمولا متراژهاي کوچک هزينه‌ي ثابتي دارند.

5236

افزودني هاي بتن، موادي براي بهبود کيفيت ساخت و ساز

افزودني‌‌هاي بتن براي بهبود رفتار بتن در شرايط مختلف استفاده مي‌شود. مواد افزودني باعث کاهش هزينه‌هاي ساخت، اصلاح خصوصيات بتن سخت شده، اطمينان از کيفيت بتن در هنگام اختلاط، حمل و نقل، ريختن و عمل آوري مي‌شوند. اين افزودني‌ها به صورت آماده به فروش مي‌رسند و به بتن در کارخانه يا محل کارگاه ساختماني اضافه مي‌شوند. از افزودني هاي بتني در مواردي چون نسبت کم آب، افزايش زمان گيرش بتن براي انتقال بتن در مسافت هاي طولاني استفاده‌ مي‌شود. ژل ميکروسيليس يکي ازمواد افزودني هاي پرطرفدار درساختمان سازي است.

انواع افزودني‌هاي بتن موجود در سيوان لند

شما مي‌توانيد انواع مختلف افزودني‌هاي بتني را در سيوان لند مشاهده کنيد و پس از مقايسه‌ي آن با ديگر بازارهاي آنلاين، خريدي با کيفيت را تجربه کنيد.

99663                     

افزودني‌هاي بتن زودگيرکننده يا تندگير کننده

يکي ديگر از انواع افزودني هاي بتن، افزودني بتن زودگير کننده به منظور افزايش سرعت گيرش اوليه بتن مورد استفاده قرار مي گيرد. اين گروه از افزودني بتن، سرعت سخت شدگي بتن را سريع تر مي‌کند و همينطور به عنوان ضد يخ بتن نيز شناخته مي‌شود.

افزودني هاي حباب هواساز بتن

کاربرد اصلي اين افزودني حباب هواساز، در بتن  افزايش دوام و بهبود کيفيت در برابر سيکل هاي ذوب و يخبندان است. اين افزودني که حاصل ابتکار در زمينه تکنولوژي بتن است، با ايجاد ميليون ها حباب در بتن باعث بهبود بخشيدن خواص بتن مي شود.

افزودني هاي بتن روان کننده آب

اين نوع از افزودني هاي بتن، به منظور کاهش ميزان آب در طرح اختلاط مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين افزودني ها که معروف به روان کننده‌ها هم هستند، به سه دسته روان کننده‌ها، فوق روان کننده‌ها و ابر روان کننده‌ها تقسيم مي شوند که هر يک به ترتيب، ميزان آب اختلاط را تا 10%، 15% و 25% کاهش مي دهند. کارايي بتن با افزايش آب به آن تغيير مي کند و از آنجايي که با افزايش بيش از اندازه آب در طرح اختلاط بتن، خاصيت هايي چون: مقاومت و دوام بتن کاهش پيدا مي‌کند، لازم است از افزودني‌هاي بتن کاهنده آب استفاده شود براي حفظ کيفيت و کارايي بتن، همچنين نه تنها اين افزودني باعث افزايش چسبندگي ميان بتن و فولاد مي‌شود، بلکه مانع از ترک خوردگي، جداشدگي و پديده خونريزي در بتن مي‌شوند.

بهترين افزودني هاي بتن را از کجا مي‌توان تهيه کرد؟

ما با توجه به تمام مواردي که موجب مي‌شود تا بهترين افزودني به دست خريداران برسد، اقدام به جذب فروشگاه هاي معتبر در زمينه فروش افزودني هاي باکيفيت کرده ايم، شما مي‌توانيد با خيال آسوده با بهترين قيمت، افزودني بتن مورد نياز خود را از سيوان لند تهيه نماييد. جهت استعلام قيمت افزودني هاي بتن به سيوان لند بزرگ ترين بازار آنلاين صنعت ساختمان مراجعه کنيد.

 

با بهترین مصالح و تجهیزات خانه‌ی خود را بسازید

 مصالح استحکام بخش ساختمان

سیمان یکی از مصالح ساخته‌ی دست بشر است که امروزه کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. از این مصالح به منظور اتصال اجزای مختلف یک سازه همچون: سنگ، آجر، کاشی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. جدا از تمامی این کاربرد ها، سیمان یکی از مواد اصلی سازنده‌ی بتن است که در ساخت سازه‌های مختلف مانند پل‌ها، ساختمان‌ها و ... به کار برده می‌شوند.  سیمان بسته به نوع مواد سازنده‌ی آن، انواع مختلفی دارد که سیمان سفید یکی از این انواع است. این نوع سیمان همچون سیمان پرتلند بوده اما رنگ آن سفید است. به دلیل بالاتر بودن قیمت سیمان سفید نسبت به سیمان پرتلند معمولی، استفاده از آن در ساخت سازه‌های معمولی به صرفه نخواهد بود.

از میلگردها چه می‌دانید؟

از میلگر برای ایجاد مقاومت در بتن استفاده می‌شود؛ در واقع میلگرد به کاهش ضعف مقاومتی بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی  کمک می‌کند. مقطع این نوع آهن‌الات در انواع ساده و آجدار در گریدهای متفاوت تولید می‌شوند، که نوع آجدار آن به دلیل داشتن شیار در سطح آن، میزان اصطکاک و در نتیجه مقاومتش در بتن بیشتر می‌شود.  میلگرد یکی از مهم ترین ابزار مورد استفاده در صنایع گوناگون مخصوصا صنعت ساختمان سازی است و به همین دلیل است که اطلاع از قیمت میلگرد، برای پیماننکاران و مدیران صنایع گوناگون بسیار اهمیت دارد. این محصولات در اندازه‌های گوناگونی تولید شده و انواع متفاوتی دارند. این تنوع سبب کاربردهای گوناگون آن شده. مهم ترین نیاز هر پروژه، تشخیص نوع میلگرد و اندازه مناسب آن برای پروژه است. پس از آن نیز براورد قیمت و بودجه‌ی موردنیاز برای خرید میلگرد می‌باشد.

 

یکی از نکاتی که در زمان خرید محصول مورد نظر خود باید در نظر داشته باشید کیفیت آن است. در واقع مصالح ساختمانی باید با بهترین متریال و دستگاه‌ها تولید شدئه باشند تا بازدهی مناسبی داشته باشند. در واقع سیوان لند کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. میلگردها و سیمان‌های موجود در این سایت با بالاترین کیفیت در دسترس شما قرار دارند و شما می‌توانید در کمترین زمان محصول خود را سفارش دهید. علاوه بر مصالح ساختمانی، دستگاه تصفیه آب نیز از جمله محصولات این سایت هستند که شما می‌توانید جهت مشاهده‌ی آن‌ها به سیوان لند مراجعه کنید.

سیوان لند انواع این محصولات را در انواع مختلف با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند که شما می‌توانید با مراجعه به آن، علاوه بر مشاهده‌ی انواع دستگاه تصفیه آب، میلگرد و سیمان از قیمت آن‌ها نیز اطلاع یافته و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.تصفیه آب به منظور حفظ سلامتی بدن

حدود دو سوم بدن ما از آب تشکیل شده و می‌دانید که خوردن آب آلوده می‌تواند سلامت بدن ما را به خطر بیندازد. به همین دلیل امروزه با تصفیه آب از آسیب رسیدن به بدن جلوگیری می‌کنند. به طور کلی فرآیند تصفیه آب به هرگونه اقداماتی جهت حذف آلاینده ها  و آلودگی‌های آب گفته می‌شود که  توسط دستگاه‌های تصفیه آب انجام می‌شود. این دستگاه‌ها دارای فیلترهای مختلفی هستند که هرکدام از آن‌ها قسمتی از آلودگی‌ها را از آب حذف می‌کنند. قیمت دستگاه تصفیه آب به عواملی نظیر: نوع براکت، اندازه، نیازهای پیش تصفیه، میزان تولید آب و نصب آن بستگی دارد.

خریدی به همراه آگاهی | بلوک هبلکس، بتن و انواع دیگر بلوک

 

بلوک‌هایی متخلخل با ویژگی‌های منحصر به فرد

بلوک‌های هبلکس با نام  اختصاری بلوک اتوکلاو شده AAC ، نوع جدید و مدرنی از بلوک‌ها هستند که به دلیل ساختار متخلخلی که دارند، وزن کمی داشته و جایگزین مناسب برای سایر مصالح ساخحتمانی هستند.  اگرچه قیمت بلوک هبلکس نسبت به دیگر مصالح مشابه آن بالا است اما خب دیگر ویژگی‌های این بلوک‌ها، هزینه‌ها را کاهش داده و این بالا بودن قیمت را جبران می‌کنند.  بلوک‌های اتوکلاوه شده AAC عایق حرارتی و صوتی هستند که در دیوار ساختمان‌ها به کار می‌روند.

سیوان لند بستری مناسب برای خرید مصالح گوناگون از جمله بلوک هبلکس، بتن و سایر بلوک‌ها می‌باشد و شما می‌توانید در کمترین زمان، محصول موردنظر خود را سفارش و آن را در محل پروژه تحویل بگیرید.

از بتن چه می‌دانید؟

بتن‌ها از جمله متریال پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز هستند که هرجا  استحکام سازه اهمیت داشته باشد، نام بتن می‌درخشد. این متریال از آب، سنگدانه و سیمان پرتلند تشکیل شده که در صورت اختلاط آن‌ها با هم یک ماده‌ی منسجم به نام بتن تولید خواهد شد.  عواملی همچون: قیمت مواد اولیه، هزینه‌ی کنترل کیفیت و آزمایشگاه، هزینه‌ی تولید و مخلوط کردن مواد اولیه، هزینه‌ی حمل و نقل و ... در قیمت بتن تاثیر دارند.

 

به هر حال در زمان خرید هر نوع مصالحی باید به کیفیت و نوع استفاده‌ی خود از آن محصول توجه کنید.  کیفیت اکثر مصالح ساختمانی به نوع متریال به کار رفته در آن  بستگی دارد و در زمان خرید آن‌ها باید به برندی که این مصالح را تولید کرده دقت کنید. علاوه بر این اگر قصد خرید آنلاین انواع بلوک از جمله بلوک هبلکس و بتن را دارید، باید به معتبر بودن سایتی که از آن خرید می‌کنید اطمینان داشته باشید. سیوان لند خیال شما را از این بابت آسوده می‌کند. به این جهت که شما می‌توانید رضایت مشتریان را در این سایت چک کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

بلوک ها چه مصالحی هستند؟

به جرئت می‌توان گفت که بلوک‌ها مصالحی مقرون به صرفه برای ساختمان سازی می‌باشند. این مصالح از مواد گوناگونی همچون: بتن، سفال، یونولیت و ... تولید می‌شوند که هرکدام بسته به نوع مواد به کار رفته در آن، در بخش خاصی از ساختمان استفاده می‌شوند.  این مواد سبب می‌شوند که وزن نهایی بلوک‌ها با هم تفاوت داشته باشد. به هرحال انواع گوناگون بلوک عبارتند از: بلوک سیمانی، پلی استایرن، سقفی، هبلکس و ... .  مواد تشکیل دهنده در این مصالح یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بلوک است.  البته باید در زمان خرید بلوک به نوع استفاده‌ای که قرار است از آن بکنید، دقت کنید.

 

از آگاهی تا خرید مصالح ساختمانی | خرید ایزوگام، بلوک و شن و ماسه

 

از سوی دیگر بلوک‌ها جزء اصلی ترین مصالح به کار رفته در ساختمان سازی به شمار می‌روند که در هرجای ساختمان که فکرش را بکنید می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این مصالح قطعات پیش ساخته‌ای از سیمان و دیگر مواد اولیه دهستند که بسته به نوع آن‌ها این متریال تغییر خواهد کرد.  به کارگیری بلوک‌ها به منظور کاهش استفاده از مواد خام در محل پروژه  می‌باشد و سرعت ساخت و ساز را افزایش می‌دهد. تنوع در بلوک‌ها بسیار زیاد است و همین ویژگی سبب کاربرد فراوان آن در ساختمان سازی شده. البته بلوک‌ها با پیشرفت در صنعت ساختمان سازی، خود را ارتقاء داده و برخی از آن‌ها به شکل مدرنی پا به این عرصه گذاشته اند. بلوک‌های هبلکس نمونه‌ای از این بلوک‌های مدرن است که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد در موارد مختلف از آن استفاده می‌کنند.  کیفیت بلوک‌های موجود در بازار با هم متفاوت است و همین باعث تفاوت در قیمت بلوک ها شده. باید توجه داشته باشید که کیفیت در این محصولات، در سازه‌ی نهایی تااثیر گذار است و باید در زمان خرید، کیفیت را مدنظر داشته باشید. سیوان لند با تولید بلوک‌های با کیفیت خیال شما را از این بابت آسوده کرده. شما می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت بلوک به سیوان لند مراجعه کنید.

می‌دانید که در حوزه‌ی ساخت و ساز برای بهره‌وری بیشتر باید از مصالح و متریال با کیفیت استفاده کنسد. مهم نیست که این مصالح در کجای ساختمان شما به کار می‌روند اما به هر حال باید با کیفیت باشند. البته درمورد عایق سازی با ایزوگام باید گفت که استفاده از نوع با کیفیت آن سبب جلوگیری از هزینه‌های اضافی در آینده می‌شود. بلوک‌ها نیز چون در استحکام سازه تاثیر گذارند باید کیفیت مناسبی داشته باشند. به هرحال سیوان لند بهترین گزینه برای خرید مصالح با کیفیت است که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

در بین تمامی مصالح ساختمانی که در طول ساخت و ساز از آن‌ها استفاده می‌شود، شن و ماسه ارزان قیمت ترین نوع آن‌ها است.  این مصالح به لحاظ شکل ظاهری، دانه بندی و ترکیبات شیمیایی به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد. شن و ماسه نه تنها در صنعت ساختمان سازی بلکه در صنایع گوناگون دیگر نیز کاربرد دارند، از جمله: تولید شیشه، به عنوان ماده‌ی قالب ریخته گری، زیباسازی محوطه و ... .  در برخی موارد شن و ماسه به صورت مخلوط به فروش می‌رسند و این به نوع استفاده از آن‌ها بستگی دارد. شما می‌توانید شن و ماسه‌ی موردنیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. با مراجعه به سیوان لند از اخرین قیمت شن و ماسه اطلاع یابید.

سیوان لند همچون دیگر بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی، ارائه دهنده‌ی انواع این محصولات در هر ساعاتی از شبانه روز  است. شما می‌توانید با مراجعه به این پلتفرم از آخرین قیمت محصول موردنظر خود اطلاع یافته و پس از انتخاب و سفارش، محصول را در محل موردنظر تحویل بگیرید.

 

در گذشته که هنوز ایزوگام پا به عرصه‌ی عایق سازی نگذاشته بود، از قیر به جای آن استفاده می‌کردند که علاوه بر دردسرهایی که به دنبال داشت، خطراتی نیز به همرا داشت. اما با روی کار آمدن این پوشش‌های عایق، کار مردم آسان شد.  این محصولات از الیاف مصنوعی و قیر تولید شده‌اند که براساس معیارهای متفاوتی، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.  این معیارها عبارتند از: ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی ایزوگام، تعداد لایه‌ها و جنس روکش ایزوگام‌ها.  البته ایزوگام‌ها چون نقش عایق را ایفا می‌کنند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. پس در زمان خرید ایزوگام بباید به نکاتی که در ادامه می‌گوییم دقت کنید. ایزوگام‌های نامرغوب دارای بوی نامطبوعی هستند، زیرا در ساختار آن به جای استفاده از قیر یا پلیمر مرغوب، از پودرهای معدنی استفاده می‌کنند.  یک ایزوگام مرغوب در صورت کشیده شدن از دو طرف نباید پاره شود یا در صورت تا خورد نباید دچار شکستگی شود.  اما ما به شما پلتفرمی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با خیالی آسوده ایزوگام مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت ایزوگام به سیوان لند مراجعه و پس از ثبت سفارش، محصول را در محل موردنظر خود تحویل بگیرید.


ایزوگام | عایقی مناسب برای رطوبت

 

بلوك از مصالح كليدي در ساختمان سازي

بلوك از مصالح ساختماني به شمار مي‌آيد كه در ساختمان سازي كاربردهاي زيادي دارد، بلوك‌ها همانند بلوك‌هاي آجري به شكل مكعب مستطيل هستند كه درديوار چيني وغيره سطح آن‌ها به آساني به ملات مي‌چسبد.

بلوك ها انواع مختلفي دارند كه در ادامه به آن اشاره مي‌كنيم.

  1. بلوك سيماني معمولي

در ساخت بلوك هاي سيماني معمولي از شن و ماسه طبيعي رودخانه استفاده مي‌شود.

2.بلوك سيماني سبك

به بلوك هاي سيماني كه چگالي آن‌ها 1700كيلوگرم بر متر مكعب باشد، بلوك سبك يا بلوك پوكه‌اي گفته مي شود.

براي خريد بلوك به صورت آنلاين مي‌توانيد به سايت سيوان لند مراجعه كنيد.

آجرسفال، مصالحي با قدمت اما پركاربرد

آجرسفال يا خاك رس و به دو صورت دستي و صنعتي توليد مي‌شود. آجر سفال، تيغه‌اي مكعبي شكل با سوراخ‌هاي افقي است كه تعداد آن بسته به ابعاد متفاوت است:

  • آجرسفال 15 سانتي متري؛ 9 سوراخ دارد
  • آجرسفال 10 سانتي متري؛ 6 سوراخ دارد
  • آجرسفال 7 سانتي متري؛ 4 سوراخ

براي خريد آجر سفال به صورت آنلاين، مي‌توانيد به سايت سيوان لند مراجعه كنيد.

آجر سفال يكي از قديمي‌ترين انواع آجر است كه قدمت آن به چندين قرن بازمي‌گردد. استفاد از آجر سفالي در سده چهارم و در اروپا آغاز شد كه بعد از مدتي از رونق افتاد . به مرور زمان كاربرد آجر سفال در صنعت ساختمان سازي بسيار متنوع شده و در همين راستا مدل‌ها و طرح‌هاي مختلفي توليد شد.

 ايزوگام، مصالحي مناسب براي عايق كاري ساختمانانسان‌ها هميشه از گذشته تا به حال در تلاش بودند كه از ورود رطوبت به محل زندگي خود جلوگيري كنند و در همين جهت از روش‌هاي مختلفي مانند قيرگوني، ايزوگام كاري استفاده مي‌كردند.

ايزوگام پوششي مقاومي از قير و الياف مصنوعي است، كه با اعمال گرما و حرارت به سطح مورد نظر چسبانده مي‌شود و از نفوذ آب به لايه زيرين خود جلوگيري مي‌كنند. اين فناوري در اين راستاي ايمن سازي ساختمان‌ها در برابر نم و رطوبت حاصل از بارش‌هاي فصلي است.

شما مي‌توانيد براي خريد ايزوگام به صورت آنلاين به سايت سيوان لند مراجعه كنيد.

كاربرد‌هاي ايزوگام، ايزوگام پوشش مقاومي از منسوجات مصنوعي است. امروزه ايزوگام‌هاي مختلفي ساخته شده‌اند كه هركدام داراي خصوصيات ويژه خود هستند و كاربردهاي متفاوتي دارند بعنوان مثال از ايزوگام‌هاي فويل داربراي عايق سازي پشت بام استفاده مي‌شود اما همانطور كه قبلا در مورد آن صحبت شد ايزوگام‌ها علاوه برعايق كاري پشت بام در اكثر مراحل ساخت استفاده مي‌شوند.

موارد كاربرد ايزوگام

  1. سقف و پشت بام ساختمان‌هاي مسكوني و غيرمسكوني
  2. پي ساختمان و فونداسيون‌هاي در تماس با رطوبت
  3. استخرهاي شنا و استخرهاي پرورش ماهي و كشاورزي
  4. مراكز آبي و تفريحي
  5. مخازن آب و مخازن غير نفتي
  6. سرويس‌هاي بهداشتي و آشپزخانه‌ها
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد